Привітання з днем народження дружині не у віршах


Привітання з днем народження дружині не у віршах

Сьогодні у мене велике свято, у моєї коханої дружини день Народження. Як хочеться стільки сказати приємних слів, що просто перехоплює подих. Ти моя кохана половинка, мій ніжний промінчик сонця, мій подарунок небес. У твій день Народження бажаю тобі залишатися найпрекраснішої, бажаною і коханою жінкою на всьому білому світі. Улюблена нехай всі квіти світу в цей день впадуть до твоїх ніг, нехай всі птахи співають тобі сьогодні серенади. Залишайся завжди моєю коханою дружиною!!!

***

Моя чарівна дружина, в твій день народження, бажаю завжди залишатися самим прекрасним квіткою в квіткарки нашої сім'ї. Дорога, я завжди з тобою буду захоплюватися і щиро тебе любити. Бажаю тобі постійно перебувати у відмінному настрої і жвавому стан душі.

***

Улюблена дружина! Вітаю тебе з днем твого появи на світ, цілу ніжно в твої прекрасні щічки. Невпинно милуюся твоєю квітучою красою, свіжістю, насолоджуюся негой, якою ти мене оточила. Ціную твою підтримку і любов, хочу прожити це життя, знаючи, що ти завжди поруч. З днем народження, моя кохана дівчинка!

***

Кохана дружина! Ти для мене, як промінь в темну ніч. Ти зігріваєш мою душу своєю добротою. Я знаю, що ти завжди поруч. І тому я так сильно тебе люблю. Я хочу зробити для тебе все, що зможу, і навіть більше. Тому що ріднею і ближче ніж ти, у мене нікого немає. Жодна жінка не варто навіть мізинця твого пальця. Бо ти для мене – все. Хочу побажати тобі любові і теплоти, розуміння і підтримки, щастя і радості. Нехай не тільки у цей день, але і кожну мить свого життя ти будеш щаслива, моя рідна дружина! З днем Народження!

***

У це світле свято, в День народження улюбленої я трішки збився з ніг, прикрашаючи будинок і розставляючи букети з її улюбленими квітами, я клопочу, як білка, і дуже задоволений, тому що робити що завгодно для моєї єдиною – найкраще заняття на світі! Я вітаю тебе з Днем народження, моя мила, будь завжди також щаслива, як сьогодні, і нехай ні труднощів, ні печалей не буде в твоєму житті, адже ти так гідна теплих променів удачі і щастя!

***

З днем народження! Дорога дружина, хочу щоб твій шлях завжди осявала променисте сонечко і проходять повз, люди бажали добра і удачі. Багато щастя, любові та здоров'я! Ти сама дивовижна і прекрасна жінка в світі!

***

Є зразкові дружини? Коли приятелі запитують мене про це, я радий їм відповісти просто: «Так!». Так, так, так! І нехай кажуть, що заздрість – не найкраще почуття. Я пишаюся тим, що друзі заздрять мені – ти прекрасна! В цей дивовижний свято, твій день народження, я хочу сказати: казки збуваються, тому що у мене є ти.

***

Мила моя, сонце мого життя, вітаю тебе з днем народження. Бажаю світити променями любові, зігріваючи близьких і друзів. Жіночка, нехай лише за помахом твоєї руки в наш будинку відразу стає затишно, нехай лише від однієї твоєї посмішки у нашій родині відразу запалюється іскра радості і веселощів. Бажаю насичених і контрастних днів, в яких ти завжди будеш прекрасна!

***

Моя улюблена дружина, моя друга половинка. Ти моє світло у віконці, мій промінчик тепла і добра. Від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай життя твоє буде казковою, довгою і щасливою. Нехай удача завжди супроводжує тебе. Міцного здоров'я тобі, мила, благополуччя і всього самого найкращого. Нехай найяскравіша зірка освітлює завжди твій шлях. Будь завжди такою ніжною, ласкавою, красивою і молодою. Нехай все задумане тобою, обов'язково здійсниться, хай дійсністю стануть солодкі сни

***

Щастя моє земне, моя дорога дружина, мені так з тобою пощастило. Знаєш, взагалі то я часто дякую Господу, за такий дар, за тебе, за те, що ти моя дружина! Сонечко, з днем народження, від усієї душі вітаю тебе. Ти моє чудо, тобою просто не намилуватися! Я бажаю для тебе, всього самого кращого, і хочу створити для тебе рай! Адже для мене, ти Ангел. Ти моє щастя! І заслуговуєш тільки яскравого життя! Бажаю тобі, щоб твоє серденько, ніколи не унывало. А душа співала! З днем народження, рідна!

***

Сьогодні день народження у самого коханої людини, дружина, вітаю! Спасибі твоїм батькам, близьким, друзям! Безмірно горджуся, що ти поруч. Ти мій командир, наставник і спільник. Вдохновляй, не переставай дивувати, будь моїм другом. Ти — мій світ. Люблю тебе!

***

Чарівна німфа, твій свято відзначаємо! Я вітаю, мила, і бажаю: хай світ добром зустрічає, зростає добробут, краса і чарівність не тьмяніють. Тебе я оточивши увагою і ласкою, адже любов моя до тебе все яскравіше і сильніше!

***

Кохана моя дружина, вітаю тебе з днем народження. Мила, я бажаю тобі бути сильною і ніжною, щасливою і веселою, доброю і щирою, самої красивою і успішною. Рідна, я тебе міцно люблю і зроблю все, щоб ти була найщасливішою на цьому світі і найулюбленішою на всій планеті.

***

Коханий мій кошеня! Ми одружилися зовсім недавно, але ти вже стала прекрасною господинею нашого будинку. Зігріваючи мене своєю любов'ю і оточувати турботою, ти вмієш кожен день перетворити на свято, не дозволяючи мені забути, який скарб я отримав у дружини! У твій День народження я хочу ще раз зізнатися тобі в любові, сказати, як ти дорога мені, і пообіцяти, що я буду завжди любити тебе, піклуватися про тебе і робити все для твого щастя!

***

Щоб пізнати смак щастя, потрібно лише неухильно слідувати своїм бажанням. З Днем Народження!

***

Улюблена і найрідніша! Сьогодні особливий день – твій День Народження! Ти знаєш, те, що я хочу тобі сказати, завжди живе в моєму серці. Може бути, ти рідко чуєш ці слова від мене, але знай: я дуже сильно тебе люблю! Ти найрідніша для мене людина! Через роки і випробування я несу ту першу любов до тебе, яка загорілася в моєму серці багато років тому! І з кожним днем я люблю тебе все більше і більше! Будь щаслива, моя рідна! З Днем Народження!

***

В твій день народження, кохана, я бажаю тобі всього самого найкращого. Нехай тебе завжди зберігає доля, нехай життя здається казковою і без турбот. Будь завжди веселою, яскравою, красивою, будь завжди коханою і бажаною. Хай лише хороші новини завжди дивують тебе. Всіх земних благ тобі, любов моя, достатку і благополуччя. Нехай птах щастя часто прилітає до тебе і дарує удачу. Нехай моя любов буде оберегом для тебе. Нехай тобі завжди у всьому щастить, моя хороша.

***

Вважається, що шлюби укладаються на небесах, і я дуже вдячний їм за їхній вибір. Як прекрасно мати таку дружину, як ти. Колись давно, коли я ще тільки в мріях замислювався про свою обраницю, все це мені уявлялося зовсім не так. Мені здавалося, що в родині є головний член сім'ї, але ти довела мені протилежне. В будь-якій сім'ї є безліч сварок, але ти вмієш їх згладжувати. Що сім'я не завжди тихе затишне місце, але ти робиш його таким. Можна перераховувати до безкінечності твої численні заслуги. Але навіщо слова, коли я просто буду тебе любити і цим зможу довести свою вірність і відданість. Кохана, вітаючи тебе в день твого Народження, поспішаю побажати тобі не змінюватися і залишатися такою ж милою, коханої і найбажанішою на всьому білому світі. Люблю тебе моя рідна!!!

***

Протягом всього року є два свята, настання яких я чекаю з здриганням. Це, звичайно, Міжнародний жіночий день і день народження моєї дружини. Я дуже люблю свою дружину, але ось вибирати подарунки, як-то не дуже. 8 Березня ще навіть справа не в подарунках, а в чергах. А ось вибрати моїй коханій подарунок на День народження дуже складно, але у мене вийшло. Кохана моя, моя жінка, я вітаю тебе з Днем народження. Ти – найкраще і найдорожче, що є в моєму житті. Ти завжди у мене на першому місці і інакше навіть бути не може. Я люблю тебе всім серцем і душею і хочу зробити тебе найщасливішою в цьому світі. Будь здорова, весела, енергійна і ласкава, все інше я зроблю за тебе, моя хороша. З Днем народження, моя любов!

***

Улюблена моя дружина! Будь весь час щасливою - в цей день і завжди! Будь завжди такою красивою: і душею і собою! Нехай твій день народження стане для тебе самим чудовим днем!

***

Дорога, кохана, мила! В твій День Народження, хочу подякувати тобі за ласку і розуміння, за чудового сина, за затишок і підтримку сімейного вогнища. З року в рік ти розцвітаєш і радуєш мене своєю красою і молодістю. Будь завжди здорова, а твоє щастя — це моя турбота!

***

З днем народження, моя дорога дружина. Я бажаю тобі щасливих ноток любові і натхнення в твоїй пісні, мотивів гармонії і радості, ритму успіху і впевненості. Кохана моя, бажаю, щоб не доводилося хворіти і хандрити, бажаю завжди залишатися такою ж дивною, найкращою і приголомшливою.

***

Вітаю найграндіознішу, єдину, незвичайну, чудову дружину в світі з днем народження! Нехай ти будеш найдорожчою і коханою, коханою жінкою в усьому світі. Мила моя, я безмежно вдячний долі за такий подарунок, як ти.

***

Лапусик, вітаю тебе з днем народження. Кохана, я постараюся бути для тебе атлантом або Аполлоном, Джеймс Бондом або Дон Кіхотом, ким ти захочеш, душенька моя. А тобі бажаю завжди бути такою ж красивою до нестями, чарівної до ошеломления і щасливою до знемоги!

***

Моя шалена любов до тебе стає в кілька разів сильніше три рази на рік: у день нашого знайомства, день весілля і... в такий день, як сьогодні – День твого народження! Вітаю, сонечко, і бажаю завжди бути такою незвичайною і найкращою!

***

Мільйон слів, не можуть висловити мою подяку за те, що ти робиш. Найбільший жест не може зображати любов, яку я відчуваю. Моє життя з тобою - це скарб за межами будь-якого багатства, яке я коли-небудь міг би досягти. Я святкую тебе кожен день. Саме приємне відчуття не може передати те, що ти для мене значиш. Слова не можуть наблизитися до любові, яка в моєму серці. Сьогодні ти стаєш старшим, як і всі ми, кожен день. Я хочу показати свою вдячність за можливість ставати старше з тобою поруч зі мною. Всі радощі, які я знав до того, як ми зустрілися, не можуть зрівнятися з одним моментом, коли ти в моєму житті. Нехай всі дні твої будуть щасливі і великі і зможуть принести особливу радість. Я можу тільки сподіватися, що сьогодні ти матимеш радість. Я не міг сподіватись знайти скарб подібне тобі.

***

Вітаю з днем народження і бажаю щастя. У нових начинаньях хай Бог тобі допомагає, а ангел охоронець оберігає від бід. Нехай світять зірки і місяць, моя кохана, ти – все моє життя. Бажаю здоров'я, бажаю успіху, нехай радістю сяють твої прекрасні очі.

***

Жінці стільки років, на скільки на себе відчуває. Нехай тобі завжди буде шістнадцять. Нехай юнацька завзята посмішка ніколи не залишає твої губи, а серце буде готове знову і знову переживати магічні почуття справжньої любові до єдиного і неповторного чоловіка.

***

Вітаю з наступила датою ювілею хочу побажати величезного терпіння, необхідного для виховання чудових дітлахів, неабиякого уяви для приготування чергових шедеврів у сфері кулінарії, а якщо потрібна допомога – не бійся здатися слабкою, це сила – попросити про підтримку.

***

Ніжна моя зірочка, вітаю тебе з цим чудовим святом, днем, коли ти з'явився на світ. Я щасливий, що зустрів тебе, і все моє життя перетворилося на свято. Бажаю тобі бути ще щасливішим, і нехай на твоєму шляху не зустрічаються ніякі негаразди.

***

Моя мила і чудова дружина, вітаю тебе з днем народження та від щирого серця бажаю не припиняти мріяти і завжди посміхатися, не залишати в стороні своїх ідей і творчих задумів, завжди спрямовувати свої сили в потрібне русло і наповнювати наш будинок світлом радості і щастя.

***

Мила моя дружина, в твій день народження я хочу побажати, щоб все хороше кожен раз в твоє життя поверталося, щоб моменти щастя і радості завжди ставилися на повтор. Рідна моя, ти для мене завжди будеш найкращою, бажаю тобі залишатися такою ж у своїй діяльності і в цілому світі.

***

Джерело: pryvitalka.co.ua

Коментарі