Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, українською мовою

Мабуть, найсильніше почуття, яке я коли-небудь відчувала, це любов до тебе! Ти навчив мене любити! Навчив вірити і сподіватися на краще! Навчив мріяти і літати на крилах! Ти найдорожча для мене людина! Нехай твоє життя завжди буде безхмарним і щасливим! З днем народження!

***

Ти самий милий, самий бажаний, самий коханий, самий мій головний! Завжди: зараз і в майбутньому, ти мій єдиний і неповторний! Моя пристрасть і любов зростає до тебе з кожним днем, проведеним разом! З Днем народження, мій бог!

***

Мій улюблений і дорогий! В День твого Народження буду щаслива привітати тебе і провести цей день разом з тобою. Дякую тобі за кожну мить, проведений поруч зі мною в любові і радості. Дуже ціную тебе і міцно обіймаю. Дякую твоїх батьків, що подарували світу таке світле диво, як ти. З Днем Народження!

***

Нехай в житті буде тільки успіх, і нехай удача дивиться на тебе – прихильно! Бажаю тобі своїми словами, мій улюблений і рідний, щоб в серці ніколи не змогла прокрастися туга – туга за щастя, радісної справжнього життя. Нехай завжди знайдеться щось або хтось, хто або що зможе тебе зробити таким, яким бувають всі діти в дитинстві – щасливими просто тому, що вони живуть, їдять солодощі і гуляють цілий дні, дразнясь і бавлячись! Тому бажаю тобі таких же дітлахів, щоб вони змогли завжди робити тебе молодим заново і просто радісним! І нехай над твоїм будинком частіше з'являється веселка після дощової бурі – як у реальному житті, так і в душі! Бажаю нових змін, які будуть тільки на краще! Нехай природа і погода – буде чистіше, щоб легше дихалося завжди, навіть – в місті! Усмішок найкрасивіших і зворушливих!

***

Своєму коханому чоловікові в день народження хочу побажати самого величезного життєвого щастя, яке тільки можна зустріти на своєму шляху. Бажаю твердо і впевнено стояти на ногах, особливо в ті дні, коли дають зарплату і в останній робочий день тижня. Я хочу, щоб ти проявляв мужність у всіх напрямках життя, хай тобі освітлює дорогу дороговказна зірка і ангел зберігає і оберігає тебе скрізь і всюди. Я хочу милуватися красою твоїх очей безперестанку і насолоджуватися смаком твоїх поцілунків цілу вічність. Хочу прожити поруч з тобою в любові й радості до глибокої старості. Хай береже тебе, де б ти не знаходився моя пристрасна любов. Бажаю, щоб час зупинялося в момент, коли ми з тобою розчиняємося в ніжності і пристрасті. З днем народження, коханий, хай Бог береже наш сімейне вогнище. Здоров'я тобі, у всі частини тіла, нехай самий головний чоловічий орган постійно буде міцним.

***

Мій улюблений, в цей день, міцно обіймаючи тебе, бажаю безмежного щастя, допомоги і підтримки друзів, удачі, яка буде йти з тобою рука об руку. Нехай у твоєму житті не буде місця горю і смутку.

***

У цей світлий, сонячний день я щаслива тебе привітати з днем народження. Ти чудова людина і залишайся завжди таким добрим і мудрим. Бажаю, щоб в житті завжди було місце для заповітної мрії. Адже мріяти так чудово. А ще нехай у твоєму житті будуть тільки хороші люди, які будуть тебе поважати і розуміти. А сім'я нехай завжди тебе підтримує і цінує.

***

Мій хороший, в твій день народження я хочу, щоб кожна твоя мрія знайшла спосіб здійснитися. Нехай доля зробить кожен новий день цікавим і позитивним. Нехай ні один недоброзичливець не зможе зіпсувати тобі настрою ні в свято, ні після нього.

***

Мені в житті дуже пощастило, тому, що поруч зі мною такий милий і надійний хлопець. Сьогодні у тебе день народження. Від усієї душі вітаю тебе з особистим святом. Нехай у твоєму житті завжди буде біла смуга, нехай кожен день дарує тільки приємні миті. Міцного здоров'я тобі, моя радість, успіхів та везіння. Нехай удача завжди посміхається тобі, нехай кожен новий день дарує тобі багато радості. Будь завжди таким веселим, життєрадісним, ніколи не сумуй. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

Любий, що ти мій, це найбільше в світі щастя, найбільша нагорода. Прийми мої скромні поздоровлення у цей день. Прийми слова мої, та знай що я завжди з тобою. Я твоя навіки. Скрізь, завжди з тобою.

***

Нехай ти процвітаєш завжди, в будь-які важкі хвилини у житті! Бажаю завжди бути нагорі, і щоб з будь-якої ситуації ти завжди знайшов вихід, які не приніс би тобі небажаного дії! Нехай в цей день ти будеш веселитися на всю голову, і щоб такі дні були, але все-таки, бажаю бути дуже розумним у всьому! Нехай я кажу своїми словами, але намагаюся говорити зворушливо, адже я тебе люблю! Щастя побажаю тобі завжди і буду бажати! Нехай здається, що світ навколо звалився, і все змінилося, але знай, що моє серце не зміниться ніколи! Я просто з радістю побажаю тобі великої удачі у всьому! І щоб не сумував ніколи просто так, і щоб помилок даремно не робив! Але, а якщо так сталося – знай, що все це – наш, людський, досвід, без якого ніяк не можна йти вперед! Удачі тобі і успіхів на роботі, і щоб грошей було завжди досить!

***

Мій коханий чоловік, герой моїх надій і мрій, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі не втрачати бойового духу, ніколи не охолонути в любові і почуття до мене, не піддавати сумнівам свої перемоги і успіхи, не втомлювати себе непотрібними справами, не проживати жодного дня без щастя і удачі.

***

Якщо знайшов любов – не відпускай її, бережи, тримай міцно в руках! Цінуй близьких, тих, хто поруч, тих, хто любить! Я завжди буду поруч з тобою! Буду цінувати і розуміти, любити і поважати. Я буду самою вірною дружиною! З Днем Народження коханий, дорогий!

***

Дорогий, вітаю тебе з днем народження! Я дуже рада, що ти з'явився в моєму житті. Такий сміливий, розумний, добрий і чуйний хлопець неодмінно повинен подобатися людям. Нехай усі твої починання закінчуються перемогою! Разом ми здолаємо будь-які дороги!

***

Вітаю з днем народження мого чудового і самого коханого чоловіка. Бажаю тобі, милий, щоб у кожному твоєму вчинку проявлялася відвага і мужність, щоб у кожній справі чекав тебе успіх і удача, щоб у кожному дні тебе чекало щастя і везіння, щоб наша любов не втратила сили і щирих почуттів, щоб ти завжди залишався самим кращим і бажаним для мене, найсправедливішим і шанованим для оточуючих.

***

Скарб моє! Як же мені пощастило, що я тебе зустріла в своєму житті! Сьогодні в твій День Народження я хочу тобі зізнатися в любові! Нехай у твоєму житті буде стільки щастя і радості, скільки захочеться! Стільки грошей і влади, скільки буде потрібно! Стільки везіння і удачі, скільки є у долі! Живи легко і красиво! Вітаю!

***

Дорогою, хай щастя переповнює твою душу, адже ми разом, і це головне! Бажаю, щоб ти завжди був успішним, здоровим і таким же позитивним, добрим людиною! Нехай всі твої цілі будуть легко досяжні, а кожен день приносить нові перемоги і приводи для радості! Знай, я тебе дуже люблю і з кожним днем закохуюся все сильніше, адже ти мій ідеал!

***

Нехай поруч будуть тільки Віра і Надія. А Любов у нас вже є

***

Я вся в очікуванні зустрічі з тобою, грайливий і любить один дорогий! З тобою так тепло і затишно мені жити, муркотіти, мріяти і сумувати, і пустувати ;) Хочу тобі я стільки побажати! Ти - мій рідний і ласкавий пустун, мрію тебе знову підкорювати! Мій самий-самий дорогий, я так люблю, коли ти близько й вічно хочу бути з тобою! З святом я тебе привітати дуже рада! Будь здоровий і щасливий, а сумувати не треба! І бажаю горів щоб від любові ти найсильнішим і пекучим вогнем!

***

Ти мій головний чоловік, самий милий і найбажаніший! Хочу, щоб ти завжди залишався таким самим єдиним і неповторним, одним на мільярди. Нехай наша пристрасть і любов міцніє з кожним днем. З днем народження, мій земний бог.

***

Коханий мій, з прекрасним Днем твого Народження! Як можливо не любити твою душу, яке схоже на сонце, як не віддати тобі своє серце? Готова бути в полоні твоїх чарівних очей вічно! Не замислюючись, віддам за твоє щастя своє життя! Чудовий і унікальний, чарівне і гіпнотично привабливий, сексуальний і бажаний! Наївний і одночасно зухвалий, звабливий погляд, ніжні, як пелюстки молодий троянди, шовкові губи! Щира і світла посмішка! Неможливо опиратися твоєму чарівності! Відрада очей моїх! Очаровываешь назавжди і проникаєш глибоко в серце і душу! Прекрасний і чудовий завжди і у всьому! Моє серце тріпоче, і тонкий пекучий вогонь знову і знову пробігає по мені, при одному лише погляді на тебе! Люблю тебе все! З Днем Народження, єдиний і неповторний! Король мого серця! Володар моєї душі!

***

Від усього серця вітаю з днем народження, коханий! Я дуже бажаю тобі повністю реалізувати себе і свої амбіції, досягнути про що бажаєш! Нехай вітер приносить лише зміни на краще!

***

Мій дорогий, коханий чоловік. Я вдячна долі за те, що вона звела нас з тобою, і за те, що ми разом. Я вітаю тебе з днем народження і хочу побажати тобі позитивного настрою, постійного очікування дива, ейфорії від життя. Нехай у всіх твоїх справах тобі супроводжує Пані Удача, нехай у тебе все виходить з легкістю і радістю. Щоб твоє життя була наповнена гармонією, і щоб ти завжди досягав своїх цілей. А я подарую тобі надійний тил, любов і турботу. Будь щасливий, рідний!

***

Коханий, хай сьогодні, в День народження, збуваються всі твої мрії! Впевнено крокуй вперед, щоб досягти найважчих вершин, домогтися найскладніших результатів. Ніколи не здавайся, будь сміливим і рішучим, адже тобі належить звання «Справжній Чоловік»! А я, Справжня Жінка, завжди буду поруч з тобою!

***

Хлопець моєї мрії, спасибі тобі, що ти поруч зі мною! Дякую своїм батькам за те, що ти з'явився на світ і ощасливив мене своєю любов'ю! З Днем Народження, мій коханий іменинник! Цілую тебе міцно-міцно обіймаю тебе ніжно-ніжно! В моєму серці багато любові, і вся до крапельки вона призначена для тебе! Хочу, щоб ти був найулюбленішим на світі хлопцем, щоб тобі вистачало моєї любові в повній мірі, щоб все, що ти отримував від мене діставалося тобі з любов'ю! Бажаю тобі запаморочливого зльоту по кар'єрних сходах, поваги друзів, визнання свого таланту, успішного досягнення наміченої мети, втілення бажань в реальність! Бажаю тобі бути першим серед лідерів і попереду всіх нести прапор першості у всіх сферах життя! Моя душа для тебе відкрита, частіше заглядай в неї, і ти знайдеш там багато побажань для тебе! І тільки для тебе!

***

Сьогодні День Народження у чудової молодої людини, у всьому молодця і красеня! Ніколи не розставайся з щастям, нехай воно супроводжує тебе кожен день, кожну хвилину твого життя ще один рік і багато років, що слідують за ним! Купайся в радості, яку тобі дарують близькі і друзі, і ніколи – ніколи - ніколи - не сумуй! Нехай всі події, які трапляються з тобою, навіть якщо вони не самі приємні, в результаті приведуть до кращого результату, успіху, даруючи тобі незмінну посмішку! Нехай всі починання надихають тебе рухатися далі і далі, до своєї мрії! Я бажаю тобі залишатися таким же милим і висвітлюють все навколо себе! Хай щастя крокує з тобою в ногу, всі твої мрії збуваються, здоров'я ніколи не кінчається, друзі радують своєю відданістю, а любов завжди буде взаємною! Люблю тебе, мій дорогий, і дуже рада, що ти - мій!

***

Як добре, що я можу тебе вітати. Це дуже приємно бути коханою тобою. Нехай любов буде твоєю рушійною силою. Нехай твоя фігура буде завжди спортивної. Нехай твоя голова ніколи не буде боліти від проблем. Нехай твоє здоров'я буде міцним. Я люблю тебе і відправляю тобі ці щирі вітання!

***

Джерело: svyato.co.ua

Коментарі