Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, в прозі, українською мовою

З днем народження, моя кохана — сама чудова і прекрасна дівчина. Я бажаю тобі, сонечко, кожен день світити і гріти мене своєю любов'ю, досягати все те, про що мрієш, завжди дружити з успіхом і знати, в чому криється секрет успіху.

***

Сьогодні серед друзів і рідних, я хотів би привітати від чистого серця, свою милу і добру дівчину, яку дуже люблю і шаную. Іноді, дивлячись в Твої ласкаві очі, я хотів би зупинити миті, щоб в них потонути навічно. Знай, моя рука завжди в твоїй ніжній руці, і між нами червоною стрічкою взвивается Любов. Я бажаю тобі завжди залишатися такою ж веселою і скромною, якою я тебе знаю і люблю. Ціную і зберігаю в пам'яті кожну мить, проведену разом. Нехай таких хвилин в нашому житті буде якомога більше. Спасибі Тобі за те, що Ти є!

***

Сьогодні відзначає свій день народження, сама прекрасна і мила дівчина на всій планеті. Я вдячний Господу за те, що подарував мені шанс любити тебе. За те, що ти любиш мене чистою і щирою любов'ю. В твій день народження, я хочу побажати тобі яскравою і веселою життя. Радіти кожному прожитому дню, і ніколи не зупинятися на досягнутому. Адже ти в мене вперта дівчинка. Завжди знаєш, чого хочеш і твердо йдеш до своєї мети. Нехай твій день народження, дарує тобі заряд бадьорості і позитиву на весь рік. Нехай все, що ти побажаєш, здійсниться протягом року. Ніколи ні про що не шкодуй, адже у всьому є сенс і суть. З днем народження моя маленька. Знай я завжди з тобою.

***

Рідна моя! Ні одне стихійне лихо на світі не зможе розлучити нас з тобою: ні заметіль, ні буревій, ні шторм, ні спека. Так нехай на нашому небосхилі завжди світить сонечко, співають птахи і яскраво горять зірки ночами, освічуючи наш життєвий шлях! Люблю тебе безмежно, і сподіваюся, що це взаємно!

***

Коли любиш, отримуєш не тільки романтичними вечорами в суспільстві другої половинки, але кожною хвилиною, кожною миттю, проведеними з нею поруч. Неважливо, спиш ти, згорнувшись клубочком, як кошеня, або бодрствуешь, дивуючи своєю життєрадісністю і тисячею талантів, задумливо мовчиш або радісно щебечешь – мені поруч з тобою завжди добре! Я хочу побажати в твій День народження гарного настрою і удачі для тебе і побільше щасливих днів і років для нас обох!

***

Дорога ти сьогодні як ніколи прекрасна, і це свято, твій день Народження хочеться відзначити особливо. Хочеться сказати так багато і привітати як то незвично, що просто не знаєш з чого почати. Почну, мабуть, з нашого знайомства, той день мені подарував тебе, і тепер кожен твій день Народження, мені приємно про це згадувати. Бажаю твій улюблений свято самого сонячного неба, найдорожчих квітів, які я тобі подарую. Нехай очі твої не побачать сліз, а якщо вони будуть, то тільки від щастя. Нехай я буду радувати тебе кожну мить, а якщо ні, то ти тільки скажи. Хай твої рідні завжди будуть поруч, навіть якщо вони далеко. Дорога в твій урочистий день, бажаю найголовніше-це бути завжди поруч зі мною!!!

***

Я хочу привітати тебе, роднуля моя, з твоїм прекрасним святковим днем! Мені хочеться побажати тобі лише всього самого світлого і доброго, бо ти у мене сама така от добра, мила і неймовірно світла дівчина, яка дарує мені щастя і радість з кожним днем. Я хочу привітати тебе і побажати тобі міцного здоров'я, тому що здоров'я для людини – найголовніше. Повір, що все інше вже не твоя турбота, тому що я сам займуся цим питаннями, а ти головне – не болів. Любимочка моя, я хочу сказати, що для мене немає людини важливіше й дорожче, ніж ти. Тому я вважаю своїм головним завданням зробити тебе найщасливішою дівчиною в цьому світі. Нехай кожен твій день буде схожий на це свято, тому що ти заслужила цього. Обіцяю, що буду частіше дивитися з тобою твої улюблені серіали. Я думаю, що це точно ощасливить тебе.

***

Вітаю з днем народження, моя найулюбленіша і неповторна! Бажаю тобі, люба, залишатися яскравим світлом у моєму житті, який завжди вкаже мені вірну дорогу і надихне мене на бравий подвиг. Мила, бажаю тобі сяяти від щастя і постійно перебувати в польотах солодких мрій і сподівань.

***

Подарую я тобі в день народження, дівчина завзята моя, трохи радості і везіння, трохи щастя і добра. Тобі я подарую, звичайно, настрій распрекрасное, подарую тобі радісні вісті, які назавжди змінять твоє життя на краще. Нехай всі проблеми твої розсиплються в прах, а всі твої бажання стануть реальністю. Побажаю я тобі наостанок, моя красуня, з кожним роком гарнішати і ставати щасливішими.

***

Кохана моя, сама прекрасна дівчина на всій планеті, я вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі чудес, удачі, радості і веселощів. Ти у мене така мила, добра, ніжна, чуйна, неймовірно красива, одним словом — дивовижна і ти заслуговуєш найщасливішою життя без смутку, туги, образ і розчарувань. І я бажаю тобі, сонечко, з кожним днем яскраво сяяти і своєю божественною красою наповнювати цей світ променями натхнення, здивування і зачарування. Дорога, нехай всі твої бажання здійсняться, наче за помахом чарівної палички, нехай всі твої ідеї і прагнення зводять тебе на п'єдестали слави і успіху.

***

Вітаю з днем народження і бажаю щастя. У нових начинаньях хай Бог тобі допомагає, а ангел охоронець оберігає від бід. Нехай світять зірки і місяць, дівчина кохана ти все моє життя. Бажаю здоров'я, бажаю успіху, нехай радістю сяють твої прекрасні очі.

***

Знаєш, кохана, я хотів сказати тобі, що ти потрібна мені. І не просто потрібна, тому що феромони любові, полонили мій мозок, а тому - що ти потрібна мені, як повітря. Кожна мить прожита секунда, поруч з тобою, це дивовижні і неповторні моменти, ніби з казки. Якщо б ти не народилася, я б ніколи не випробував почуття справжньої любові. Я б не любив, а жив би сірої, невиразною життям, яка не приносила мені ні хвилини щастя. Так що спасибі кохана, за те що зробила моє життя, яскравою, барвистою і незабутньою. Я бажаю тобі, щоб твої очі, ніколи не пускали сліз. Нехай вони плачуть, лише тільки від щастя! З днем народження тебе рідна.

***

Як я рада, що є у мене, моя принцеса, моя найкраща дівчина на всій планеті. Дозволь від усього серця привітати тебе з днем народження. Нехай твій особистий свято буде веселим і гарним. Хай неодмінно збудуться всі твої заповітні бажання. Бажаю тобі величезного щастя, удачі у всьому, багато радості, і завжди гарного настрою. Нехай всі негоди, і тривоги назавжди забудуть твою адресу, хай кожен день радує тебе хорошими новинами. Будь завжди такою красивою, коханою, ніжною і бажаною.

***

Ти – моє невичерпне натхнення і сьогодні день особливо прекрасний, адже він благословенний твоїм народженням. Світ розкривається яскравим світлом, варто почути твоє ім'я. Я хочу бути завжди поруч, ніжно торкаючись до люблячої душі.

***

Мила моя, я лише з тобою хочу пов'язати свою мрію, тому що ти більше всіх на світі мені потрібна і лише з тобою я зможу прожити щасливе життя. В день твого Ангела привітати тебе я хочу і як твій Ангел-Зберігач, бути завжди поруч і оберігати тебе.

***

Мила моя, ніжна. Ти найкрасивіша у мене, сама добра, сама турботлива, чуйна, ніжна, жіночна, довгоочікувана, прекрасна, рідна, неповторна, бажана, розуміюча, життєрадісна, чудесна, прекрасна богиня моя. З днем народження, любов моя.

***

По дорозі на твій день народження нам зустрівся добрий маг Лабрадудель. Ми трохи запізнилися на твоє свято, виконуючи його складні і небезпечні завдання. Зате тепер все, що ми тобі бажаємо сьогодні неодмінно збудеться за велінням великого Лабрадуделя (гуркіт грому за кадром). Дорога іменинниця, нехай твоє життя пройде як у казці, де кожна людина буде добрим чарівником. Будь казково багата і чарівно щаслива! З Днем народження!

***

Мила моя. Мріяв я висловити не раз, все те, що значиш для мене ти, Шукав красиві фрази, шукав слова, що так багаті, на пишні і ніжні епітети. Хочу сказати тобі лише одне, доля вручила мені тебе, і кращого подарунка мені не треба. З Днем Народження, моя любов.

***

Ніжна, рідна, кохана вітаю тебе з днем народження! Я дякую долі за нашу зустріч і хочу тобі побажати залишатися завжди такою ж лагідною, турботливою, ранимою і життєрадісною! Нехай світ навколо тебе кружляє і дарує тобі лише позитивні емоції, насолоджуйся життям і хай буде по-справжньому щаслива. А я завжди буду поруч з тобою!

***

Як часто в казках царський син, зустрівши свою суджену, веде себе як Іванушка-дурник - і кохану викрадають сили зла або зачаровує злий чарівник. Мені здається, в житті буває майже також. Коли зустрічаєш свою любов - її треба берегти, як тендітної скарб, щоб ні вітри, ні круті повороти долі не забрали її, не зруйнували. Їй потрібно віддавати себе цілком, цінувати її - і тільки тоді без горя і смутку можна дійти до фіналу чарівної казки. Казки, в якій королевич і царівна одружуються і живуть довго і щасливо. Кохана, я хочу подякувати тебе в твій День народження ще раз за те, що ти залишилася моєю царівною, і сказати, що ти завжди будеш для мене прекрасною!

***

Я хочу привітати свою улюблену дівчинку з Днем народження! Кілька років тому доля зробила мені подарунок у вигляді нашої з тобою зустрічі. А там вже справа залишалася за малим, тобто привернути твою увагу. Мені вдалося організувати все так, що ти погодилася на другу зустріч, після якої ми вже не розлучалися. Любимочка моя, я хочу привітати тебе з твоїм чудовим святом, а також побажати тобі всього самого світлого і доброго, як і ти сама. Продовжуй залишатися ось такий милою і доброю дівчиною, яка ніколи не зрадить. Ти вмієш слухати, вмієш чути, тому з тобою можна просто годинами розмовляти. Мені подобаються твої поради, тому що вони допомагають мені в багатьох ситуаціях. Я хочу, щоб ти бал щаслива і здорова. В моїх інтересах зробити все, щоб саме так воно і було. Крутого свята тобі, роднуля.

***

Моя мила, рідна....Вітаю тебе з самим яскравим днем в цьому році—з Твоїм Днем Народження. Від усієї душі бажаю тобі бути лагідною і ніжною. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки щастя і удача, а любов хай живе в твоєму серці.

***

Хочу привітати свою найулюбленішу дівчині, з якою ми разом вже довгі роки. Якщо чесно, то ми не надто ладнали в перший час нашого знайомства. Люба моя, я навіть не знаю, чого ще можна побажати тобі, тому що мені здається, що у тебе вже є все. У тебе така чудова сім'я, віддані і вірні друзі, улюблена робота і безліч захоплень. Я хочу побажати тобі лише сил і енергії, щоб ти все і завжди встигала. Будь завжди здорова, тому що це дуже важливо для тебе. Я впевнений, що ти багато чого досягнеш в житті, тому що ти дуже сильна, цілеспрямована і впевнена в собі. Я бажаю тобі ніколи і ні за яких обставин не здаватися. Просто живи і насолоджуйся життям і кожним її моментом. У тебе зараз ще є час, щоб розважатися, тому що скоро з'являться діти, і весь час будеш приділяти тільки їм.

***

У мене сьогодні свято, у коханої дівчини день народження. Мила моя, люба, найкраща і прекрасна, вітаю тебе і хочу побажати парити вільним птахом у небі щастя, диктувати свої правила життя і завжди уникати неприємних ситуацій. Нехай тобі посміхається удача, сонце, нехай моя любов окриляє тебе і дарує світло надії.

***

Принцеса, ніжний пелюстка! Приваблива, чарівна, ніжна і чарівна красуня, я так хочу привітати з Днем Народження тебе! Та й непросто привітати, а зробити це так, щоб ти запам'ятала його надовго. Ніжний, ангельський квіточку, улюблена дівчинка, приваблива, ніжна і чарівна. Сьогодні ці рядки дарую тобі я!

***

Ще зовсім недавно ти була нареченою, потім прийшов день, радісне свято, коли я став називати тебе дружиною. Тобі, дружина моя, бажаю в День народження сонячного настрою, безмірного натхнення, здоров'я і сміху! Залишайся завжди такою ніжною, ласкавою й відкритим серцем! Нехай поруч з тобою будуть тільки справжні друзі і кожне твоє побажання, немов за помахом чарівної палички, тут же виконується!

***

Бажаю тобі, юна красуня, щоб всі бажання моментально здійснилися, щоб у твоєму житті настали найщасливіші миті! Бажаю тобі, мала, щоб ти винайшла чарівну паличку і перетворила наш світ чудовий сад! Нехай здійсняться всі твої бажання, але ти не втратила голову від щастя! Мила славна, іменинниця, нехай все в твоєму житті буде на 5 з плюсом!

***

З народженням на цій землі поздоровляю мою кохану! Нехай твоє почуття гумору не вичерпується, а оптимізм дозволяє подолати будь-які труднощі. Бажаю, щоб завжди оберігав тебе твій ангел-хранитель і дарував тобі своє заступництво. Коли ти народилася в цьому світ, всі зірки на небі, всі ангели в повітрі і всі квіти на землі кинулися подивитися на твоє чудове народження.

***

Бажаю здоров'я на довгі роки, нехай мимо пройдуть всі печалі, знегоди, хай радістю, щастям іскряться очі, і тільки від сміху виблискує сльоза. З Днем народження, моя кохана і люба дружина!

***

Улюблена дівчинка! Я поспішаю піднести слова привітань в твій чистий свято, день народження! Бажаю цвісти чудовим квіткою для цього світу, радуючи своєю унікальністю всіх навколо! Нехай фарби твоєї душі не вичерпаються, і не згасне полум'я дорогого серця! Збережи себе назавжди чистою і ніжною. Я люблю тебе!

***

Джерело: pryvitannya.com.ua

Коментарі