Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука в прозі, українською мовою

З днем народження, бабуля. Бажаю, щоб в житті не було нудних днів і неспокійних ночей, щоб ти завжди залишалася повною сил і натхнення. Рідна моя, будь в розквіті краси і щастя, ніколи не залишай серце без надії і любові.

***

Бабуся, вітаю тебе дуже люблю! Ти найчудовіша і молода бабуся на світі! Не змінюйся, частіше посміхайся і відчувай себе щасливою. Хай у тебе не буде приводів скаржитися на здоров'я і своїх непосидючих онуків! Нехай життя тебе дивує, але тільки з хорошої сторони.

***

Бабуся-роднулечка! З Днем Народження тебе! Хочемо побажати тобі лише міцного здоров'я і подякувати за ласку, за добрі слова, за смачні пиріжки. Дорога наша, дозволь поцілувати твої натруджені ручки. Ми тебе любимо і будемо завжди поруч.

***

Мила бабуся! Я зовсім недавно дізналася про твоє існування! Я дуже шкодую, що мої батьки і твої діти не зуміли подружитися і жити в світі. Я завжди мріяла про велику і дружну сім'ю. Про родину, яка буде підтримувати і радіти успіхами кожного родича. Але, на жаль, все вийшло зовсім інакше. Я б дуже хотіла дружити з тобою і дідусем! Моя мама розповідала мені про вас, а ще вона сказала, що сьогодні у тебе день народження! Тому я вітаю тебе! І дуже сподіваюся, що наступний твій день народження ми вже будемо святкувати дружно і всією сім'єю. Психологи говорили мені, що сім'я повинна бути повноцінною. Дуже сподіваюся на твоє розуміння! Твоя онучка.

***

З днем народження, бабуля. Бажаю для діди залишатися сизокрылой голубкою, а для всієї сім'ї — вільної, веселою і життєрадісною ластівкою. Нехай буде менше клопоту і турбот, побільше радісних звісток і щасливих подій.

***

Я вітаю з днем народження свою улюблену бабусю! Ти завжди дарувала своє тепло, ласку і ніжність всім своїм онукам! Я бажаю тобі не хворіти, так само радіти життю, зберігати бадьорість ще довгі роки і дочекатися появи правнуків!

***

Бабуся, мила, з днем народження! Активності, бадьорості, ентузіазму тобі. Йти з часом в ногу, проводити дні цікаво, але при цьому залишатися якорем традицій і спокійною гаванню для сім'ї. Нехай онуки приносять лише радість і п'ятірки в щоденниках. Нехай діти якомога частіше змушують пишатися собою. І головне, бувай здорова. Вітаємо!

***

Часи міняються, увесь світ перетворюється, але бабусина турбота, її мудрість і сердечне тепло завжди будуть для мене цінніше золота! У День народження улюбленої бабусі я хочу ще раз підкреслити, що її віком і кожним прожитим днем, кожним вчинком можна справедливо і без перебільшення - пишатися! Так нехай попереду мою бабусю чекає ще дуже багато гарних світлих днів!

***

Бабуля, в будь-яку негоду ти зігріваєш моє серце ніжністю і любов'ю. Не знаю, якими висловити словами те відчуття щастя, надійності та піклування, яке я зберігаю з самого дитинства. Напевно, можна просто сказати, що ти - дуже дорогий і близький для мене людина. Я від усієї душі вітаю тебе з Ювілеєм і бажаю тобі міцного здоров'я, прекрасного настрою, затишку в домі і залишайся завжди такою життєрадісною. Я люблю тебе, моя бабуся!

***

То що ти сьогодні відзначаєш свій день народження, то що посміхаєшся, то що щаслива. Це велика радість для мене, те що ти поруч з нами, щаслива і весела. Прийми же від мене, від свого люблячого внука вітання з цим прекрасним днем. Нехай всі твої бажання збуваються. Адже ти дуже багато значиш для мене. З іменинами дорога бабуся. Щастя тобі і багато натхнення.

***

Моя рідна бабуся, хочу, щоб Ти знала, що я дуже сильно люблю Тебе. Ти — особлива. В Тобі є все: розум, краса, молодість, бадьорість, доброта і безліч інших позитивних якостей, яких не вистачить дня, щоб перерахувати. Вітаю Тебе з Днем народження і бажаю тобі довголіття від Бога, поваги від людей та любові від рідних людей.

***

Днем твого народження! Щиро бажаю тобі міцного здоров'я і побільше радості в житті! Спасибі тобі за твою доброту і розуміння! Дуже сподіваюся коли-небудь стати такою ж мудрою, як ти!

***

Бабуся, бажаю життя, як довга щасливе річка з потоком енергії і сил, з берегами любові і відради. З днем народження, рідна.

***

Дорога, мила бабуся! Від усієї душі вітаю тебе з Днем народження! Хочу сьогодні сказати тобі спасибі за твою турботу, доброту, ласку і увагу до мене! Ти для мене – найкраща бабуся в світі! Бажаю тобі довгих років життя, відмінного здоров'я, щасливих подій, здійснення заповітних мрій!

***

Бабуся, мила, кохана, з Днем народження! Як добре, що ти є у мене така – турботлива, добра і все-все розуміє! Спасибі тобі за все, чому ти мене навчила, за твоє терпіння, доброту і суворість. Від усього серця бажаю тобі радості, міцного здоров'я та довгих щасливих років!

***

Мила бабуся, ти найдобріша, найкраща, найкрасивіша бабуся на світі. Ти просто казкова бабуся. Ти потрібна мені, як повітря, ти ніким незамінна. Сьогодні у тебе день народження. Прийми від внучки найщиріші побажання в цей урочистий день. Бажаю тобі життя без кручины, по всім удачі, завжди будь веселою, життєрадісною, і не хвилюйся за маленьким дрібниці. Бажаю тобі везіння, міцного здоров'я, довгих років життя. Хай дім буде повною чашею, і в ньому завжди лунає веселий сміх рідних.

***

Найкраща у світі бабуся, прийми щирі вітання з днем народження від люблячого внука! Дякую тобі, рідна, за те, що ти завжди могла вислухати і підтримати. Я дуже люблю дивитися в твої очі з променистими зморшками і незмінною мудрістю. Бабуся, ти справжній ангел і талісман нашої сім'ї

***

Бабуся моя! Хочу привітати тебе з Днем Народження! Нехай життя твоє тече як лісовий струмок під спів птахів — плавно, не натикаючись на дрібні камінчики-негаразди, а краса твоя сяє як пролісок з-під сивого снігу. Коли ти посміхаєшся — сонце світить яскравіше і світ стає таким затишним, як твої обійми.

***

Ми якомога частіше будемо збиратися разом, щоб дарувати тобі цю радість. Я обіцяю, що ти будеш обдарована увагою, турботою і добротою. Ми, твої внуки, бажаємо тобі не сумувати і обіцяємо ніколи не залишати тебе в самоті. Твоя турбота була важлива для нас все життя. Тепер ми хочемо подарувати тобі те щастя, яким ти нас оточила. Твоя любов живе в наших душах.

***

З Днем Народження люба бабуся! Спасибі за теплоту, за турботу, за любов, якою ти нас зігріваєш кожен день! Бажаємо тобі жити довго, не знаючи тривог та прикрощів, будь здорова і повна сил! І, хоч роки пролітають, як забирає вітер листя з гілок, хай у тебе не буде смутку, адже тебе завжди оточують уважні діти і повні енергії і оптимізму онуки, а твої подруги завжди підтримають у веселих посиденьки з чаєм і піснями. Залишайся, як завжди привітною і молодий душею!

***

Моя прекрасна бабуся, у тебе сьогодні день народження! Я щиро вітаю тебе і бажаю море радості і життєвих сюрпризів. Будь здорова, люба, добра, наповнена позитивними емоціями і приголомшливими ідеями. Щастя тобі і всього тільки найкращого!

***

Дорога моя бабуля! Сьогодні для мене, твого онуки, один із самих радісних днів, тому що твій день народження означає, що завдяки твоєї появи в цьому світі я теж отримала можливість народитися і стати твоєю онукою. Я пам'ятаю з раннього дитинства твої ласкаві й добрі очі, твою усмішку і твої ніжні руки, які підтримували мене і підтримують зараз теплом і турботою. У цей день хочу подякувати тобі за всі моменти нашого незабутнього спілкування! Обіцяю нічим в житті не затьмарити твого серця, і нехай жодна сльозинка сумі не скотиться з твоєї рідної для мене щоки! І нехай твоя мудрість ще дуже довго підтримує мене, висвітлює мій шлях, і дає сили і натхнення. І нехай завдяки тобі моє серце стане таким же м'яким, теплим, люблячим і всепрощающем. Твоя онучка!

***

Улюблена бабуся, вітаю Вас з прекрасним святом! День народження – це гарний привід зібратися всією родиною. Так радуйте нас своєю любов'ю і домашнім затишком ще не один рік! Будьте здоровою, енергійною і щасливою! Нехай дідусь буде Вашою надійною опорою на шляху до 100-річчя! З повагою онука.

***

Моя бабуся, чудова людина, з днем народження тебе, рідна! Нехай цей рік пройде весело, шумно, з безліччю феєрверків, яскравих фарб і подарунків долі! Нехай найкраще відбувається і збуваються всі мрії! Бажаю удачі у всіх починаннях, бажаю тільки захоплюючих зізнань.

***

Мила бабуся, прийми від онука найтепліші побажання у свій день народження. Нехай тобі сонечко лагідно усміхнеться, хай птахи заспівають веселу пісню, нехай всі квіти розквітнуть для тебе, зачаровуючи своєю красою і приємним ароматом. Бажаю тобі міцного здоров'я, успіхів та везіння. Нехай всі твої бажання збудуться, нехай душа співає від щастя. Всіх благ тобі, рідна, мирного неба, достатку і родинного тепла. Нехай життя буде довгою – довгою, нехай дороговказна зірка освітлює твій шлях

***

Сьогодні – ювілей у моєї улюбленої бабусі. Вона стала зовсім старенькою, її голову прикрасила благородна сивина, але її любов і турбота про онуків не вичерпаються і не згаснуть ніколи! Мила бабуся! У цей світлий празник я бажаю тобі прожити ще сто років і завжди залишатися бадьорою і життєрадісною, насолоджуватися кожною благополучній хвилинкою, тихої старості в оточенні люблячих тебе людей!

***

Часи міняються, увесь світ перетворюється, але бабусина турбота, її мудрість і сердечне тепло завжди будуть для мене цінніше золота! У День народження улюбленої бабусі я хочу ще раз підкреслити, що її віком і кожним прожитим днем, кожним вчинком можна справедливо і без перебільшення - пишатися! Так нехай попереду мою бабусю чекає ще дуже багато гарних світлих днів!

***

З днем народження, мій дорогий чоловік, улюблена сама бабуся! Вітає тебе твій люблячий онук. Спасибі тобі, мила бабуся, за твої недоспані ночі, коли ти благала Бога послати для мене ангела, який би охороняв мене. Спасибі за твою доброту, любов і розуміння.

***

В бабусин день народження подарував їй величезний букет квітів. Лише бабуся моя заслуговує такого глибокого уваженья, лише вона стоїть найпрекрасніших у світі слів. Моя улюблена бабуся, вітаю тебе і бажаю, щоб ти років ще довго жила. Хай люди шанують, а діти розуміють, року лише молодшають, а життя розквітає квітами. Бажаю, щоб кожен твій день був багатий радістю і сміхом, квітами і влітку, любов'ю і ласкою і справжньою казкою.

***

Вітаю тебе, рідна бабуся, з Днем Народження! Бажаю щастя і здоров'я на довгі роки. Я, як онук, дуже сильно тебе люблю і хочу подякувати за твоє ставлення і підтримку. Будь завжди такою ж життєрадісною. Щоб з кожним роком ти радувала нас своїм хорошим настроєм. Щастя, радості, везіння. Я дуже тебе люблю та поважаю.

***

Джерело: greets.co.ua

Коментарі