Привітання з днем народження татові від дочки, сина своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження татові від дочки, сина своїми словами, в прозі, українською мовою

Улюблений татко, бажаю отримати від долі всі подарунки, радіти життю кожну секунду і не бояться змін — вони все на краще. Нехай здоров'я ніколи не підводить, очі бачать гостро, а сила тільки прибуває. Бажаю зберегти оптимістичний погляд на світ і об'їздити всі цікаві місця. З днем народження!

***

Тато! Ми вітаємо тебе з святом! Бажаємо зберігати притаманні тобі оптимізм, цілеспрямованість і нескінченну енергію, з якою ти берешся за будь-яку справу! Впевнені, що під твоїм зверхністю наша сім'я буде стрімко розвиватися і ставити амбітні цілі, і, звичайно ж, досягати їх! Ми в усьому хочемо бути схожими на тебе, ти – переможець! Бажаємо тобі найбільш яскравих подій, подорожей, зустрічей, подарунків і нових вражень! В будь-якому віці, хочемо бачити тебе таким же веселим, енергійним, бадьорим, сильним, багатогранним, бадьорим, життєлюбним і непереможним! Нехай доля розпорядиться твоїм життям справедливо, і все те добро, яке ти випромінюєш, повернеться до тебе бумерангом, у вигляді здоров'я твоїх дітей та онуків! І нехай навіть через час, ми будемо бачити тебе таким же молодим і сповненим сил, як на сьогоднішньому святі!

***

Дорогий татусю, вітаю тебе з святом, з Днем Народження! У скрутну хвилину я завжди можу розраховувати на твою допомогу і підтримку! Ти завжди радієш моїм успіхам, і я обіцяю, що не буду тебе засмучувати

***

Таточку! Вітаю тебе з днем, радісним і важливим для всіх нас, – Днем твого народження! Нехай добро, турбота та любов, що ти віддаєш щодня всій нашій родині, повернуться до тебе з надлишком! А побажати я тобі хочу звершення всіх задуманих планів, довгих років життя і щастя!

***

Сьогоднішній день присвячений моєму прекрасному і найвеселішому таткові, який навчив мене водити машину так, що потім вже я сама вчила людей паркувати машину. Мені хочеться побажати тобі, мій найкращий татусь, тільки того, що тобі дійсно необхідно. За ці роки ти зміг домогтися справжнього визнання в професійному плані. Ти займаєшся своєю улюбленою справою, яка приносить тобі справжнє задоволення. Я дивлюся на тебе і розумію, як треба жити. Повір, що я багато в чому беру приклад саме з тебе, мій улюблений татко. Ти можеш бути впевнений, що твоя донька готова завжди підтримати, так що можеш розраховувати на мене. Можеш подзвонити мені серед ночі і сказати, що тобі не з ким поїсти морозиво. Через дві секунди я вже буду на кухні поруч з тобою. Мені ніколи не буває нудно з тобою, татку. Щасливого свята!

***

Мій любий татусь! Сьогодні у тебе день народження і я від щирого серця хочу побажати удачі, кохання і міцного здоров'я, радості та благополуччя. Нехай ніколи в твоїй долі не станеться нічого поганого, нехай тільки все найкраще буде твоїм супутником по життю!

***

Сьогодні ювілей у мого батька, чудового людини і справжнього чоловіка! Саме ти мені пояснив, що добре, а що погано, як жити і залишатися людиною, не втрачати сил йти до кінця, що головне в житті і що потрібно цінувати. Бути батьком – це важка робота, але ти впораєшся з нею відмінно. Нехай же твій позитив та життєва енергія ніколи не вичерпуються, а тільки прибувають з кожним новим днем народження!

***

Милий тато, може бути, ти колись мріяв про сина... А у тебе з'явилася я – і ти став улюбленим папулей. Я хочу, щоб кожен день багато-багато років ти посміхався. Нехай ніщо не змусить тебе сумувати, хай по твоїй щоці ніколи не пробіжить сльоза, нехай твоєї голови ще довго не торкнеться сивина... Я дуже тебе люблю і знаю, що ти любиш мене. Я завжди поруч з тобою – навіть якщо між нами сотні кілометрів. З Днем Народження, тато!

***

Пап, бажаємо тобі новин - тільки радісних і приємних, бажаємо друзів - веселих і вірних, роботи - легкої та прибуткової! А турботливі, люблячі близькі у тебе вже є - це ми! З Днем народження!

***

Нехай ніколи біди не турбують, а любові вистачає в будь-який день . Великих тобі грошей і нехай ти будеш відчувати себе, завжди здоровим і бадьорим! Здоров'я дуже важливо в нашому житті, тому ніколи не твоєї і живи бадьорим і повноцінним оптимістом!

***

Сьогодні у нас свято, особлива дата в сім'ї – День Народження нашого тата, глави сім'ї та просто дуже добродушного, чистого, прекрасного людини! Залишайся таким же веселим і впевненим амбасадором еліксиру молодості! Бажаємо тобі стрімкого злету до заповітним мріям і вершин, нехай у всіх справах і починаннях тобі супроводжує щасливий випадок, а везіння не покидає тебе ні на одну секундочку! Бажаємо тобі відкриття нових горизонтів, романтичних подорожей і дивовижних подій в житті! Бажаємо ніжності, добра і сонячного настрою! Бажаємо міцного здоров'я, спортивних та життєвих перемог, яскравих вражень, щастя в особистому житті і виконання всіх бажань! Ніколи не сумувати і йти тільки вперед! Свою сім'ю вести за собою і в усьому нам подавати приклад! А ми завжди будемо поруч з тобою, і якщо виникнуть труднощі або проблема, ми дружно допоможемо тобі в скрутну хвилину!

***

Роки йдуть, а твій оптимізм, життєрадісність, бадьорість духу, прагнення до нових відкриттів і досягнень не вичерпується! Ти приклад для всіх нас! Залишайся таким же веселим, добрим і люблячим. Адже в твої роки життя тільки починається і відкриває перед тобою двері в новий світ!

***

Дорогий тато! У тебе чудово виходять всі справи і задуми. Ти прекрасно розбираєшся в людях, техніці (в комп'ютерах, в машинах, в бізнесі чи в чомусь іншому). Тобі завжди вдається знайти гідний вихід з будь-якої ситуації, тому ти завжди на висоті. Я дуже хотів би бути схожим (схожою) на тебе. Бажаю тобі здоров'я, успіхів у всіх твоїх справах, оптимістичного настрою, і нехай його величність випадок буде до тебе прихильний. Я дуже тебе люблю! З днем народження!

***

Татусю! В день твого народження я бажаю тобі завжди залишатися молодим і бадьорим. Спасибі за все, що ти робиш для нашої родини, і нехай ще багато років твої тіло і дух будуть на заздрість усім! Успіхів тобі у будь-яких починаннях; продовжуй безстрашно згортати гори і долати будь-які перешкоди!

***

Любий татусь! Ти сьогодні у нас іменинник і ми всією сім'єю попросимо тебе відкласти всі свої справи і на день забути про роботу! Ми хочемо провести з тобою час і привітати тебе з Днем твого Народження! Бажаємо тобі великого заробітку і легко праці! Нехай твій начальник зробить тебе теж начальником, щоб ти не перевтомлюватися на роботі! Ми бажаємо тобі більше відпочивати і проводити час зі своєю родиною! Часом Нам тебе дуже не вистачає! Ми хочемо прокидатися і бачити тебе за сніданком, за загальним столом! Ми хочемо засипати в тебе в обіймах, адже твої руки, найласкавіші руки на світі! Тато! Ми бажаємо тобі ніколи не старіти, ніколи не хворіти, ніколи не сумувати і не здаватися! Ти – наша опора, захист і надія! Ми віримо в тебе! Ми любимо тебе! Ми хочемо, щоб твоє життя було легкою і красивою! Щоб ти кожен день радів тому, що у тебе є така сім'я, як ми! З Днем Народження!

***

Батько, сьогодні, в твій день народження, я обіцяю тобі, що навчуся готувати так само смачно, як і ти, що буду своїм дітям в'язати теплі шкарпетки, як ти для мене. Я навчуся не тільки їздити на машині, але й розбиратися в ній, як ти. Я буду ходити на риболовлю та полювання, я побудую будинок, який ти побудував для мами. Ти у нас самий рукастый і головатий. Але ти не зробив ще однієї речі: ти не знайшов мене нареченого, такого ж як ти, щоб він допоміг мені справитися з усіма обіцянками.

***

Ти – найпрекрасніший в світі людина, ти – мій любий татусь! У день народження хочемо дружно побажати тобі яскравих веселок на небі, ясних зірочок, золотих монет мішок, щоб лише для тебе навесні дзюрчав струмок, для тебе білим цвітом цвіли сади, для тебе смеялисьдети, для тебе співали птахи! Бажаємо у долі твоїй тільки радості, щастя неземного, добрадушевного! З днем народження!

***

З радісним, дзвінким, чудовим днем – днем народження улюбленого тата, я хочу привітати всю родину. Тому що саме він нам дарує свій захист, розуміння, підтримку і терпіння кожен день! А я хочу побажати імениннику відмінного здоров'я, а також миру з самим собою та оточуючими!

***

З Днем народження, тато! Сьогодні вся наша родина, від мала до велика, зібралася привітати тебе, вручити подарунки і, звичайно ж – побажати всього найкращого! Подивися, навіть дитина, ледь навчившись говорити, вже вітає тебе! Нехай кожен день у твоєму житті панує справжнє щастя, нехай у всіх твоїх починаннях тебе супроводжує успіх, роки не забирають здоров'я, а тільки додають хороших спогадів!

***

Тато! Моя втіха, моя душа, моя гордість і удача! Вітаю тебе з твоїм днем, будь завжди самим щасливим, з сьогоднішнього дня залишай все в минулому, починай нове життя! Я завжди з тобою і за тебе, не дивлячись ні на що, скільки ми з тобою пройшли, а скільки ще попереду! Я від щирого серця тобі бажаю тобі завжди бути мудрим, сильним, справедливим і впевненим у собі! Продовжуй дарувати рідним людям свою м'якший посмішку і безмежну, як горизонт, батьківську любов! Бажаю тобі насолоджуватися чистим почуттям вдячності своїх дітей! Прийми найщиріші вітання та найтепліші побажання! Залишайся таким же усміхненим, життєрадісним і позитивним при будь-яких життєвих обставин! Нехай всі намічені плани втіляться в твоє щасливе життя! Міцності духу, удачі і всього самого-самого тобі! Бажаю тобі щоранку зустрічати з посмішкою і неймовірним настроєм!

***

Дорогий мій тато, ти з самого мого народження намагаєшся бути поруч, дарувати мені багато позитиву і відкривати приємні перспективи буття. Твоя допомога і підтримка виявляються справді значущими. Велике спасибі за те, що ти вчиш з легкістю вирішувати будь-які проблеми і робити кожен день крок у щасливе майбутнє. Сьогодні, в твій День народження, я хочу тебе від душі привітати зі святом. Бажаю можливості здійснити найпотаємніші побажання і знайти частинку щастя в нашому житті. Як мені хочеться знати, що ти насправді можеш бути впевненим в тому, що життя зможе подарувати віру в те, що все буде складатися так, як ти мрієш. Нехай кожен день обов'язково чимось особливим порадує. Цінуй активність і молодість, здоров'я і енергію, адже від цього залежить твоє майбутнє. Вітаю з Днем народження, сердечно і щиро вітаю!

***

Сьогодні ми вітаємо з Днем народження найдорожчої нам людини – нашого тата! Ми постаралися зробити свято яскравим та захоплюючим, приготували і подарунки, і смачний торт, але ми знаємо, що найбільше тата порадують наші поздоровлення і побажання, що йдуть від люблячих сердець! Улюблений наш татко! Ти – наше головне і дорогоцінний диво, ми так любимо тебе, і давай сьогодні подаруємо тобі по часточці нашої любові? Дивись, вона летить до тебе веселими іскорками, і тепер ти неодмінно будеш щасливий все своє довге життя! Якщо б мене запитали, кого я люблю більше, маму чи тата, я б відповіла, що люблю кожного більше всього на світі! А сьогодні у мене – особливий день, я вітаю з Днем народження тата і, здається, у світі закінчилися слова і букви, щоб написати нові, з яких можна було б скласти гідну його побажання! Любий тато! Я просто від усієї душі побажаю тебе щастя, цьому слову стільки ж років, скільки світу, і, напевно, у ньому укладена все найкраще!

***

Навіть якщо б у мене був вибір, я б все одно ніколи не обрала іншого тата! З Днем Народження, мій рідний людина, справжній чоловік і кращий зразок для всіх батьків на планеті Земля! Нехай все задумане увінчається успіхом і принесе добрі плоди! Будь єдиним і неповторним, а головне - щасливою! Щоб всі твої починання вінчалися успіхом! Стань прикладом для своїх друзів і гордістю для дітей! Бажаю тобі цікаво проводити кожен день, дивувати нас усіх своїми успіхами і досягненнями, постійно знаходити для себе нове захоплення й цікава справа! Великій і міцній сім'ї бажаю! Здоров'я, фінансового благополуччя та вірних друзів! Завжди залишайся молодим і виглядає чудово! Нехай все задумане здійсниться! Хочу, що б ти завжди був таким же мужнім, харизматичним, позитивним і цілеспрямованим!

***

Самий головний, самий надійний людина для мене на землі – це батько. Я вдячна, таточку, за все, що ти для мене робиш: за твою турботу, за ласку, а часом і строгість, за твою справедливість. Вітаю тебе, мій рідний, з прекрасним святом – днем твого народження. Хай сонечко подарує тобі промінчик тепла, хай спів птахів підніме тобі настрій. Бажаю міцного здоров'я, всіх благ, достатку та впевненості у собі. Нехай тебе оточують хороші надійні друзі. Величезного щастя тобі, довгих і щасливих років життя.

***

З днем народження, мій коханий тато. Бажаю, щоб у тебе завжди вистачало часу на те, що для тебе важливо і цікаво, бажаю кожен день зустрічати з припливом позитивної енергії і бадьорістю душі. Сімейного щастя, успіхів у справах, міцного здоров'я і невичерпної любові серця.

***

Джерело: superwords.co.ua

Коментарі