Найкращі привітання з днем народження жінці


Найкращі привітання з днем народження жінці

Я хочу в твій День Народження тобі побажати прекрасного, піднесеного і особливого настрою. І щоб ти змогла зберегти його, щоб не сталося, до наступного свого Дня Народження! Я бажаю, щоб у твоєму житті все було гладко і добре, щоб тебе не чіпали неприємності, щоб тебе переслідувала удача, успіх, везіння і визнання. Я хочу, щоб тебе стороною обійшли всі образи, зради, обмани і розчарування. Хай буде тільки хороше. Нехай завжди в голові будуть світлі, креативні і творчі думки, у серці хай живе взаємна палка і найкрасивіша любов. Нехай у твоїй душі завжди буде рівновага, спокій і гармонія. Хай у твоєму домі завжди живе затишок, порядок, комфорт і тепло. Хай в ньому завжди будуть улюблені і бажані люди. Нехай в твоєму гаманці завжди водяться хороші гроші. Нехай на роботі тебе поважають і цінують, в сім'ї люблять, а у відносинах обожнюють і носять на руках. Ти гідна самого кращого. Ти гідна щастя, чого я тобі і бажаю.

***

Дорога і шановна наша! Вітаємо вас з днем народження! Від усієї душі бажаємо здоров'я і краси, любові і обожнювання, успіхів і поваги і великого щастя! Бажаємо успіхів у нелегкій праці, шани і поваги, великих і маленьких радощів, насичених буднів і повноцінного відпочинку у вихідні дні! Нехай у вас буде все, чого ви бажаєте, збуваються мрії, з'являються приємні сюрпризи! Нехай не в'яне краса і не згасає запальний вогонь ваших прекрасних очей!

***

Одним з кращих днів є твій день народження! Вітаю тебе і бажаю ніколи не засмучуватися через дрібниці, забувати погане і радіти життю. Продовжуй покращувати цей світ своєю посмішкою. Залишайся такою, яка ти є: прекрасній, щасливою, незабутньою та незамінною.

***

У цей світлий і пам'ятний для нас усіх день хочеться побажати тобі всього самого найкращого, що є в цьому світі: любові, щастя, удачі, тепла і доброти. Ми щиро бажаємо, щоб у тебе, люба іменинниця, все в житті було прекрасно, міцна та дружна родина, відмінні друзі, улюблена робота, достаток у домі. Нехай всі, навіть самі зухвалі мрії, рано чи пізно збудуться. З Днем Народження!

***

Вітаю з Днем Народження! Бажаю багато сонячного світла, усмішок багато і квітів, здоров'я повну корзину, багато польових ромашок, лілій достаток, щастя жіночого щоб запас, діток повний будинок, щоб чоловік — справжній чоловік, вірний лицар і чарівник! А ще свекруха — вірну подругу!

***

Хочу привітати зі святом та побажати, щоб твоє життя було повноцінним. Нехай в ній будуть турботи, але тільки приємні. Хай будуть у житті геніальні ідеї і блискучі перемоги. Бажаю, щоб джерело доброти твоєї душі ніколи не висихав. Крокуй по життю сміливо і прямо, в тебе точно обов'язково все вийде.

***

З днем народження, чудова і прекрасна жінка! Нехай у житті всі мрії здійснюються, нехай не покидає ніколи чудове і радісне настрій, нехай буде щасливим і по-справжньому веселим кожну мить.

***

Люба моя, нехай кожен новий день починається з посмішки, а закінчується солодким і безтурботним сном. Нехай поруч завжди буде дорогою і люблячий чоловік, який розділить прекрасне сьогодення і безхмарне майбутнє!

***

Можна втомитися від компліментів? Чи тобі не знати про це, адже в твою адресу сиплеться разюче багато приємних слів. А знаєш, що найцікавіше? Все правда. Навіть те, що здавалося відвертою лестощами — правда! Ти чудова жінка і, разом з цим нагадуванням, я вітаю тебе з днем народження! Не зазнавайся у мене там!

***

Очі твої вночі горять, як два маячка. Ти даруєш мені завжди таку усмішку, що я розумію – я нарешті знайшов свою саму єдину і неповторну. Я знайшов свою любов! І це розуміння наповнює мою душу безмежним щастям і захопленням! Ти сама прекрасна дівчина на всьому білому світі! Улюблена з святом тебе!

***

Хочу сьогодні, в твій день народження, трохи привідкрити для тебе завісу моїх думок. З того самого дня, коли ми познайомилися і по сьогоднішній день ти впечатляешь мене своєю неймовірною харизмою, своєю чистотою, безкорисливістю, своєю грацією, якоюсь особливою мудрістю не по роках, розважливістю. Ти завжди сповнена оптимізму і гарного настрою. Щоб у тебе не відбувалося в житті, ти ніколи не опускала руки, і завжди неухильно крокувала вперед з щирою посмішкою на обличчі. Ти неземна жінка, абсолютно особлива, чудова і незвичайна. Ти жінка, з якою хочеться брати приклад, з якою хочеться бути поруч, в надії отримати свою частинку світла, тепла і любові. В твоє свято я хочу тобі побажати ніколи не розгубити своїх якостей, а тільки примножувати їх. Я хочу, щоб ти була щаслива, любила і завжди відчувала любов у відповідь. Вітаю.

***

Бажаю в цей світлий день, щоб твої можливості були вище твоїх бажань, що б життя здавалося медом, і що б тільки найкрасивіші і сильні метелики опыляли твої квіти! З днем народження!

***

Кажуть, є на світі жінки, гармонійно наділені всіма гідності – прекрасні особою так само, як прекрасні душею, розумні і великодушні, розважливі і доброзичливі, вони готові дарувати своє тепло і любов без залишку своєї сім'ї. Сьогодні я можу сказати – я знаю таку жінку і в цю хвилину вітаю її з Днем народження! Нехай твоє життя складається краще, ніж у казці, хай завжди поруч будуть рідні, а в будинку не перекладається тепло і достаток!

***

Вітаю тебе з днем народження! Нехай в цей і в кожний наступний день всесвіт посміхається тобі, так по-доброму, щиро і з любов'ю, щоб ти відчувала її тепло своєї душі! Нехай у тебе все виходить!

***

Твоя інтуїція і чарівність, робить тебе особливою. У тебе дуже багато інших чудових якостей. Бережи все це. Залишайся завжди таким же душевним людиною!

***

Дуже рідко трапляється так, що начальник виявляється дійсно рідною людиною. Ви не просто хороший начальник, ви та людина, яка завжди допоможе і зрозуміє в будь-якій ситуації. З днем народження Вас. Ми бажаємо вам терпіння і мудрості у спілкуванні з нами і, зі свого боку, зробимо все, що від нас залежить, щоб не засмутити Вас і завжди тримати репутацію нашої організації на найвищому рівні.

***

Щиро та від усього серця вітаємо Вас із Днем Народження. Не кожен день народжуються такі особистості, яких хочеться наслідувати і до яких так тягнуться люди. Ви – один з небагатьох! Побажати хочеться дуже багато, але жодне слово не має такої сили, щоб передати весь океан добра, світла і тепла, який ми Вам бажаємо! Нехай всі надії і цілі обов'язково збуваються. Ви володієте достатньою силою і внутрішнім потенціалом, щоб будь-яка мрія перетворилася в довгоочікувану реальність.

***

Моя любов! Ти щаслива в свій День народження, і у мене немає слів, щоб висловити всю палітру моїх почуттів до тебе, про яких ти, втім, і так все знаєш, адже прямо зараз я читаю відповідь на своє визнання в твоїх очах! Я бажаю тобі від усього серця завжди бути задоволеною собою, кокетливою і ніжною, завзято сміятися і щедро дарувати своє тепло близьким людям, серед яких, сподіваюся, ти знайдеш мене почесне місце! Просто знай: я люблю тебе і, якщо знадобиться, віднесу на край світу на руках!

***

Ти жінка, а значить, ти можеш бути такою, якою захочеш, тобі все можна і не тільки сьогодні, в твоє свято, а й завжди. Будь самою щасливою, будь завжди здоровою і наповненою енергією життя і світла, будь веселою, радісною, а якщо хочеш і смішний. Будь примхливою з чоловіками, це природно для жінки, скажу тобі навіть більше, по великому секрету, їм це подобається. Не бійся бути впертою і напористою, адже шлях жінки не завжди так легко, як крила річної метелики і потрібно багато чого добиватися самостійно. Будь довірливою, адже краще один раз помилитися, ніж все життя підозрювати і перевіряти кожної людини. Будь суворої, не бійся говорити «ні», адже в тебе життя одна, і ти повинна жити так, як хочеться тільки тобі. Будь такою, якою тобі хочеться бути. Ну а ми тебе вітаємо з Днем Народження і бажаємо бути щасливою, люблячою і коханою.

***

Від усієї душі сьогодні вітаємо найгарнішу, найбажанішу, саму добру жінку на світі. Ваша краса підкорює, ваш розум захоплює, ваша чарівність і елегантність гідні наслідування, а сила духу гідна поваги. У ваш день Народження бажаємо вам завжди поєднувати в собі крихкість і велику силу, доброту і твердість характеру, витонченість і вміння знаходити вихід з будь-якої ситуації, беззахисність і жіночу хитрість. Бажаємо вам неймовірного, казкового жіночого щастя, любити всім серцем і бути коханою і нехай у вашому житті будуть лише вірні друзі і подруги, які будуть підтримувати вас у будь-якій ситуації.

***

Хочу побажати тобі в День Народження, щоб на твоєму життєвому шляху кожного дня тебе супроводжували чотири тварин. Це норка на твоїх жіночих плечах, це ягуар у тебе в гаражі, це жеребець в ліжку і, звичайно, осел, який буде за це все платити. Звичайно, це варіанти поздоровлення з Днем Народження жінці в прозі своїми словами з гумором, які не підійдуть для дорослих і серйозних леді, але зате точно сподобаються улюбленим подружкам.

***

Дорога, сьогодні - найщасливіший день у році! Сьогодні народилася сама красива, сама красива, сама чарівна, найласкавіша, сама розумна, сама чарівна і найдобріша жінка на Землі. Я вдячний долі за те, що життя в один прекрасний день вона влаштувала нашу з тобою зустріч. Я люблю твої очі, сповнені світла і добра. Я люблю твої теплі руки і гаряче серце. Я дуже люблю тебе! Бажаю тобі, щоб кожен день у твоєму житті був щасливим, яскравим і незабутнім! Іноді я не можу повірити, що поряд зі мною така чудова жінка. Я такий щасливий, що ти є в моєму житті. Я дуже хочу, щоб ти була здорова, щоб всі твої ідеї і мрії втілювалися в життя! Радість моя, сонце моє, кохана моя, з днем народження!

***

З ювілейним днем народження вітаю я тебе, золота дорога, жінка моя! Я тобі дарувати готовий кожен день букет квітів, на руках готовий носити, про кохання вселенської говорити. Я готовий тебе, кохана моя, цілувати, наслажденья не тая! Побажаю тобі просто успіхів, удачі, кар'єрного зростання, бажаю тобі, щоб все навколо прощали тебе! Адже ти – найпрекрасніша жінка на Землі!

***

Прийміть найщиріші побажання. Нехай життя буде хвилюючою, як море і теплою, як сонце. Будьте квітучою і всюдисущої. Будьте милою і чудовою. Умійте прощати образи, але при цьому робити висновки. Слідкуйте за своїм здоров'ям і приймайте самі щиросердечні вітання!

***

Моя неперевершена жінка, з днем народження! Дарую тобі моє серце. Бери його і розпоряджайся. Воно все одно не буде жити без тебе. Я віддаю тобі своє життя і приношу в дар всю душу, моє серце, моє дихання. Моє призначення на землі — жити для тебе! Бажаю тобі досягти в житті всього, чого ти хочеш.

***

З кожним роком ти стаєш лише чарівніше за. Кожна мить робить тебе прекрасніше. І я хочу побажати, щоб з кожним прожитим моментом у твоє життя приходило тільки найкраще, якого ти незаперечно гідна. Вітаю тебе з днем народження!

***

В житті багато люди досить часто роблять помилки, через які їм доводиться по-справжньому страждати. І щоб ні з ким так не траплялося, кожна людина обов'язково повинен стежити за всім тим, що він робить. Ось і в день твоїх іменин мені так сильно хочеться сказати тобі, зі святом. Ти насправді заслужила того, щоб відсвяткувати на всю широту, на яку тільки можна. Ми з тобою так довго дружимо, що мені просто дивно зупинитися від того, як це все сталося. І зараз я для тебе постараюся зробити все можливе для того, щоб ти насправді була щаслива, з свято стало для тебе незамінним. Постарався зовсім добре впоратися, і тоді ти справді зможеш домогтися всього того, що тобі так сильно потрібно. І життя нелегке, але і з нею можна боротися, головне це цього побажати. Старався, і у тебе все вийде.

***

Жінці прекрасною самій в цьому бурхливому світі подарую визнання і ніжність, щирість та вірну дружбу. Найкрасивіша, бажаю тобі не залежати від чоловіків і їхніх примх. Бажаю стрімкого кар'єрного зростання, бажаю душевної рівноваги, бажаю спокою. Нехай всі твої солодкі сни перетворяться в реальність, а всі бажання збудуться. Бажаю тобі знайти самого сильного ангела-хранителя в світі.

***

Бажаю тобі бути оповитою красивою і ніжною любов'ю. Бажаю тобі лежати на шикарних шовкових ковдрах, випиваючи з найчистіших кришталевих судин наповнених чарівним еліксиром молодості, багатства і щастя. Бажаю насолоджуватися всім цим, але завжди пам'ятати про те, що за все це ти повинна дякувати люблячого тебе тракториста. З днем народження, люба!

***

Вітаю з днем народження! Порівняти тебе з Авророю іль Венерою? Порівнянь не може бути, а побажань у мене багато. Хочу завжди бачити тебе успішним у справах, переможницею в суперечках з опонентами, неповторної на подіумі життя, піднімається по кар'єрних сходах і завжди сяючий від щастя.

***

Джерело: wish.co.ua

Коментарі