Найкращі привітання з днем народження мамі від дочки, сина


Найкращі привітання з днем народження мамі від дочки, сина

Моя кохана, найкраща матуся на світі, щиро вітаю тебе з днем народження. Нехай твій особистий свято принесе тобі море гарного настрою. Нехай удача часто відвідує твій дім. Міцного здоров'я тобі, миру і безмежного щастя. Нехай доля буде благосклонною до тебе, нехай се негоди пролітають повз. Всіх земних благ тобі, рідна, поваги і багато радості. Живи довго – довго, мила матусю, адже твоя турбота, твої мудрі поради завжди потрібні нам, і зовсім неважливо, скільки нам років.

***

Улюблена мамочка! Вітаю тебе з днем народження і дякую долі за те, що ти подарувала мені життя. Ти сама розуміє мамуля в світі, найдорожча людина в світі. Ти від усієї душі намагаєшся ставитися до мене, як до дорослої, при цьому вміло поєднуєш це з турботою і ненав'язливими радами. Бажаю тобі величезного людського щастя, взаємної романтичної любові і пристрасті, яких ти заслуговуєш. Будь щаслива, моя дорога!

***

Моя кохана, найкраща матуся на світі, щиро вітаю тебе з днем народження. Нехай твій особистий свято принесе тобі море гарного настрою. Нехай удача часто відвідує твій дім. Міцного здоров'я тобі, миру і безмежного щастя. Нехай доля буде благосклонною до тебе, нехай се негоди пролітають повз. Всіх земних благ тобі, рідна, поваги і багато радості. Живи довго – довго, мила матусю, адже твоя турбота, твої мудрі поради завжди потрібні нам, і зовсім неважливо, скільки нам років.

***

Мамусю, з днем народження! Бажаю тобі кожен день прокидатися з посмішкою, більше відпочивати і подорожувати, надихати оточуючих на подвиги і завжди залишатися такою ж красивою і мудрою жінкою!

***

Слово «мама» у житті кожної людини найперше, найулюбленіше, найголовніше, доленосне! Без матері, її любові, турботи, підтримки і розуміння не справляється жодна жива істота на всій Землі! Від цього слова і образу поклоняються, його оспівують і обожнюють! Спасибі, рідна, за теплоту Твоїх рук, широту душі і любляче серце, за Твою безмежну і безкорисливу любов, безсонні ночі і щасливі дні! Нехай береже Тебе Господь, дарує гармонію, здоров'я і щастя! З Днем народження!

***

Дорога матусю, першим ділом, як тільки я сьогодні прокинулася, я згадала про те, що сьогодні ми будемо відзначати день твого народження. Знаючи, як сильно ти любиш це свято, я постаралася зробити для тебе все можливе, щоб ти змогла щасливо посміхатися. І от зараз ти вже стоїш переді мною така весела і всім задоволена. Я знаю те, що це свято для тебе дуже багато означає. А все тому, що саме в цей день з тобою відбувалися найкращі випадки життя. І зараз, коли до нас прийшло стільки гостей, мені так сильно хочеться, щоб ти їх змогла залишити задоволеними. Просто постарайся бути гарною господинею, який ти буваєш завжди. І пам'ятай про те, що ти завжди повинна бути і залишатися гарною людиною, який завжди зможе прийти на допомогу іншій людині. І хай у тебе все буде виходити тільки так, як ти насправді хочеш.

***

Вітаю з днем народження! Нехай кожен новий день буде сонячним, насиченим і позитивним! Бажаю тобі завжди залишатися такою ж молодою, гарною та мудрою! Виконання всіх бажань, і хай щастя ніколи не покидає твій дім і твоє серце!

***

Моя кохана матуся! Ти найдорожча для мене людина, і я хочу побажати тобі ніколи не падати духом, більше відпочивати і балувати себе, не нервувати через дрібниці і завжди залишатися такою ж щирою, доброю і мудрою! Нехай біди обходять тебе стороною, сонце завжди світить в твою сторону, а життя дарує тільки щасливі і позитивні моменти.

***

Матуся, бажаю тобі світити яскравіше будь-якої зірки і сонячним теплом осяювати світ нашої сім'ї. Рідна моя, у твій день народження хай обов'язково станеться диво, нехай близькі подарують тобі свою любов, хай постукає в твої двері велика радість і удача.

***

Мама, ти для мене — найдорожча людина на всій Землі. Твоєму працьовитості, твоєї чуйності та доброті немає меж. Я хочу побажати тобі довголіття та благополуччя, нехай у твоєму житті буде якомога більше простої людської радості! Нехай доля завжди буде до тебе прихильна, а удача постійно відвідує твій дім.

***

Кохана моя, рідна мамо! Я хочу привітати тебе сьогодні з днем народження і побажати щастя! Нехай у твоєму житті все буде так, як хочеш ти. Ти подарувала мені найголовніше – життя! Ти допомогла мені перші кроки в моєму житті, за що я тобі щиро вдячна, моя улюблена мама! І нехай доля винагородить тебе за все, що ти зробила не тільки для мене, але і для багатьох інших людей за всі ці роки. Здоров'я тобі, благополуччя і любові оточуючих, рідна!

***

Хай в світі буде більше таких матерів, тому що вони, як і ти відповідальні за своїх дітей, за своїх чоловіків, і вони ніколи не зрадять! Бажаю багато щастя тобі, моя кохана і любляча мама! Нехай ти завжди зможеш відпочити належним чином! Бажаю багато відпочинку, особливо коли важко буває! Нехай у житті завжди будуть таке люди, і бажаю тобі завжди багато успіхів та удачі! Бажаю, своїми словами, завжди здоров'я тобі, мамо! Тому що на світі ти потрібна ще багатьом людям! Бажаю тобі, що ти ніколи серйозно не хворіла! І ніколи, до того ж, не ходила з паличкою! Нехай світ крутитися, ніби навколо тебе! Бажаю багато радощів, навіть від самих простих дрібниць, які для когось можуть нічого не значити! Нехай завжди будеш повністю здорова, так як ти нам дуже потрібна завжди – причому! Бажаю багато радіти і сміятися! Удачі і сонячних посмішок!

***

Мамочко, моя люба і кохана. Я хочу сказати тобі спасибі за те, що ти виховала у мені людину, поділилася своїм життєвим досвідом, вклала в мене стільки сил і ніколи не припиняла мене любити. Ти завжди мене підтримувала, і я в свою чергу теж завжди допоможу тобі, незважаючи ні на що. Бажаю тобі неймовірно міцного здоров'я, прожити довге і щасливе життя. Багато любові тобі, вірних друзів, успіхів та удачі!

***

Моя улюблена мамочка, вітаю тебе з днем народження! Ти сама добра, сама ніжна і турботлива, я безмежно вдячна тобі за все! Бажаю, щоб ти завжди усміхалася, була здорова і щаслива, а я завжди фізично чи подумки поруч!

***

З днем народження, люба мама. Бажаю, як і завжди бути розкішною і прекрасною жінкою, дивним і особливою людиною. Матуся, нехай вогонь щастя і любові твоїй не згасне ніколи, хай дні твого життя проходять цікаво, захоплено і насичено.

***

Улюблена моя мамочка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі міцного здоров'я, радісних миттєвостей, жіночого щастя і ясного неба над головою. Нехай тебе оточують хороші люди і чудові вчинки, а серце ніколи не сумує.

***

Дорога мамочко, вітаю тебе з днем народження! І хочу побажати здоров'я, побільше успішних і щасливих днів, міцних нервів, Сили і терпіння! Щоб ти завжди виглядала бадьорою і свіжою, частіше посміхалася і, звичайно ж, незважаючи ні на що - добре висипалася!

***

Люба моя матуся, зараз ти відзначаєш свято свого народження. Знаючи, як сильно ти любиш цей день, я насправді постаралася зробити все можливе для того, щоб ти змогла пережити самі приємні емоції. Зараз ти стоїш переді мною така гарна, що я й очей не можу зовсім від тебе відвести. Знаєш, мені зовсім ненависна думка про те, що тебе коли-небудь більше не буде поруч з нами. Ось чому я просто прошу тебе довше радувати нас своєю присутністю. І зараз, коли зібралися всі гості, ми повинні провести свято, яке для нас буде найкращим. Давай просто будемо намагатися з усіх сил, і тоді ми справді зможемо цей день залишити в наших серцях ще дуже надовго. Ось як-то так.

***

В День народження мами, в цей світлий свято, наповнене радістю і передчуттям щастя, я хочу побажати моєю єдиною, коханою і дорогою мамі довгих років безбідного, благополучної і у всіх відносинах прекрасної життя! Нехай в ній панують любов близьких людей, вірність друзів і виконання заповітних бажань! ©

***

Кожен день життя важливий. Кожен день життя – це незвичайне диво. Сьогодні особливий день, ювілей, який зібрав рідних, гостей. Всі хочуть сказати тобі теплі і душевні слова. Я знаю, що моїх побажань ти чекаєш більше всіх. Нехай інші гості не будуть на мене ображатися. Мама, бажаю тобі позитивного настрою, умиротворення, спокою, вміння триматися в будь-якій ситуації. Залишайся жіночною, сильної, прекрасною. Люблю і ціную тебе!

***

Дорога матусю! Вітаю тебе з днем народження! Сьогодні хочу сказати тобі, рідна, багато теплих і ласкавих слів! Ти найкраща мам на світі! І цим усе сказано! Твої теплі і ласкаві обійми завжди заспокоювали і надавали впевненості в своїх силах! Матуся! Будь щаслива і просто будь!

***

З ніжністю і любов'ю матусю вітаю сьогодні з Днем Народження. Нехай твоє життя буде як чарівний квітник, в якому б пахли білі троянди здоров'я, червоні троянди кохання, незабудки сині щастя і ромашки доброти, тепла і ніжності. Нехай віра, надія та любов будуть твоїми незмінними супутниками.

***

Рідна матуся! Сказати, що ти важлива для мене, — це означає не відобразити і десятої частки моїх дочірніх почуттів. В цей святий свято — твій день народження — хочу побажати тобі справжнього жіночого щастя. Які б гучні слова не сказані, з часом ми розуміємо, що жіноче щастя — це не секундний порив: воно душевне, глибинне, непомітне. Я бажаю тобі гармонії з собою, з близькими і з цим світом. Хай доля береже тебе, матусю, даруючи здоров'я, довголіття, радісні події і любов. Я дуже люблю тебе!

***

Багато людей зовсім не можуть цінувати те, що вони мають саме на цей момент. Ось чому багато людей і залишаються такими злими, противними і зовсім не відчувають ніякого задоволення. Мені зараз хочеться сказати своїй мамі про те, щоб сьогодні в день свого народження вона постаралася знайти в цьому для себе щось привабливе. Адже вона не любить це свято тільки з-за того, що їй зовсім не хочеться старіти. Але, це природа, і з цим посперечатися зовсім не можна. І зараз мені особливо хочеться сказати тобі про те, що ми всі тебе так сильно любимо, що постараємося ніколи більше не доставляти тобі ніяких проблем. Просто вір у те, що ми насправді завжди будемо з тобою, і тому ти дійсно повинна бути всьому рада. А зараз просто давай просто проведемо добре наше свято.

***

Мамуленька моя, вітаю тебе з днем народження! Ти мій самий коханий і цінний чоловічок, який подарував мені життя, за що я завжди буду тебе дякувати. Мені дуже хочеться сказати багато про що, а точніше побажати всього-всього прекрасного і кращого, чого ти заслуговуєш. Здоров'я тобі, моя рідна, самого міцного, барвистих моментів, позитивних подій, побільше добрих людей у твоєму колі, миру в домі і довгої і безтурботного життя в щастя і процвітання.

***

Люба моя, сьогодні особливий день. День твого народження. І все, чого я хочу побажати тобі, — це щастя, радість, удача, а головне, здоров'я. Ти моя опора. І я кажу тобі спасибі за те, що ти давала мені все, про що тільки можна мріяти. Твої турбота і підтримка були безмежні, так само, як і моя любов до тебе. Будь же найщасливішою на світі, рідна!

***

Мама – це найпрекрасніше слово, синонім порятунку, опори, надії та допомоги, а також любові, щастя і вдячності! Найбільш прекрасних слів на світі! І нам з сетренкой (братом) це відомо як нікому краще! Адже наша мама – це восьме чудо світу і самий прекрасний на всій Землі! З Днем Народження, люба! Нехай все у тебе буде чудово!

***

Ти, матусю, в мене найкрасивіша в світі. Немає нікого ріднею тебе, адже нас з тобою єднає нерозривний зв'язок, яка не зникне ніколи. Ти мій ангел-охоронець, вдень і вночі піклується про мене. Так дозволь же мені сьогодні душевно привітати тебе з самим світлим святом – днем Народження! Я хочу, щоб ти мене завжди щире посміхалася, не приховуючи свого переполняющего душу щастя. Щоб ні одна хвороба не торкнулася тебе, а відмінне самопочуття супроводжувало тебе протягом усього життя. Хай твоя краса не зів'яне з роками, навпаки, додасть тобі витонченості. Я безмежно люблю тебе, адже ти в мене така чудова. Нехай взаєморозуміння в нашій родині завжди зігріває твою душу, а колеги на роботі цінують і поважають. Зі святом тебе, дорога мамо!

***

Джерело: wordsguru.co.ua

Коментарі