Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, українською мовою

Внучка вітає самого улюбленого дідуся з чудовою датою! Бажаю тобі стати самим щасливим і заповзятливим. Нехай все у тебе буде добре. Бажаю, щоб ти зміг з'їздити в далекі країни, покупатися в океані і зловити крокодила. Бажаю тобі туфлі з шкіри і щоб було багато вражень.

***

Дорогий мій, улюблений дідусь, я вітаю тебе з днем народження! Здоров'я тобі міцного-міцного, щасливих усмішок, радісних зустрічей з друзями і товаришами. Відмінного настрою, твердого духу і щоденного гарного настрою.

***

Побажаю тобі просто, дедулечка милий, кар'єрного зростання, міцного здоров'я самого, непробивного почуття гумору, бажаю тобі сили духу, сміливості визнавати свої помилки! Нехай всі твої, бажання перетворяться в легенях метеликів, які будуть кружляти над тобою, даруючи тобі тепло в серці! Нехай все буде добре! З днем народження! Твоя онучка.

***

Нехай наш дідусь старенький, його борода біла, як сніг, і ходить він не поспішаючи, але в його серці стільки запалу, що вистачило б вогню запалити серця багатьох молодців! Любий мій дідусю! Я бажаю тобі ще сто років хорошого життя, нехай в ній не буде місця хвороб і печалям, нехай здоров'я буде міцним - хоч для кругосвітньої подорожі, а настрій чудовим, адже літнім людям так корисно посміхатися!

***

Дорогий дідусь, прийми найщиріші вітання від внучки в твій день народження. Дідусю, ти у мене ще такий молодий, енергійний. І нічого, що скроні посивіли, зате в душі твоїй живе весна. Нехай особистий свято принесе тобі щастя і чудовий настрій, нехай твій досвід, твоя мудрість допомагають нам у житті. Довгих і щасливих років тобі, міцного здоров'я, успіхів у всіх справах, і всього самого найкращого. Нехай добро, яке ти даруєш нам, обов'язково повернеться до тебе з торицею.

***

Дорогий дідусю! Вітаю тебе з Днем Народження і міцно притискаю тебе до свого серця. Я вдячна тобі за найважливіше, що є в моєму житті: одного з найулюбленіших моїх батьків, веселе дитинство, радісні моменти захоплюючі та повчальні історії. Дуже люблю тебе і бажаю ще більше міцного здоров'я, яке подарує тобі довге життя, сповнене чудових подій!

***

Дідусь, самий улюблений і найдорожчий! Бажаємо тобі дожити до правнуків, а можна навіть більше! Ми бажаємо тобі самого справжнього богатирського здоров'я, вечнохорошего настрою і що б все погане назавжди залишилося позаду, а все хороше хай іде за тобою по п'ятах! Ми тебе любимо, дуже сильно!

***

Сьогодні такий чудовий день – у мого дідуся день народження. Милий дідусь, прийми найщиріші вітання від онука. Бажаю тобі відмінного здоров'я, бадьорості, енергії і впевненості в собі. Будь господарем своєї долі. Нехай кожен день дарує тобі натхнення, нехай мрії перетворюються в реальність. Живи, дідусь, довго – довго, адже ти нам дуже потрібен. Нехай надія, віра і любов будуть твоїми супутницями життя. Нехай Господь оберігає тебе від усіх неприємностей.

***

Дідусь, нехай Бог благословить тебе міцним здоров'ям — це найголовніше. Все інше вже залежить від сім'ї: щастя, душевне тепло, позитивні емоції. Всевишній прихильний до тебе, а ти радуєш нас завжди. З Днем народження, рідний, від усієї душі.

***

Дорогий дідусь, з днем народження тебе. Будь сильним і здоровим, бадьорим і веселим, добрим і коханим, справедливим і непохитним. Бажаю тобі, дідусь, великого щастя, родинного тепла і затишку, благополуччя та удачі у твоїх справах, і задуми.

***

Дорогий дідусь, вітаю тебе з новим роком твого життя. Хотілося б побажати бадьорості духу та постійного його присутності. Нехай настрій твоє буде тільки позитивним, як сьогодні. Ну і звичайно ж, міцного здоров'я, що б ти не один десяток років радував нас, наставляв і був підтримкою сім'ї.

***

З іменинами вітаю найкращого дідуся на всій землі. У тебе сьогодні дивний свято. Ти народився в світі. Хай буде доля до тебе прихильною. У тебе починаються найкращі і найбільш плідні роки, коли ти зможеш здійснити все задумане і досягти всіх поставлених цілей.

***

Вітаю з днем народження найкращого дідуся на білому світі. Нехай боженька береже тебе і допомагає справлятися з усіма негараздами і проблемами життя. Бажаю тобі міцного здоров'я та здійснення всіх бажань, тому що всі вони добрі і позитивні, як і ти.

***

Побажаю милого і доброго дідуся в день народження, щоб погляд завжди був теплим і іскрився від любові, щоб усмішка не покидала твоє обличчя. Бажаю тобі поняньчити ще й своїх правнуків. Бажаю міцного здоров'я і гарного апетиту. Нехай ти будеш, як богатир. Я дуже люблю тебе, твоя онучка.

***

Милий дід, вітаю тебе з днем народження. Оптимізму, життєвих сил, міцного здоров'я, бадьорості, цікавих хобі та насиченого дозвілля. Нехай кожен день тобі приносить маленьку радість, а час від часу трапляються радості побільше. Люблю і обнімаю тебе!

***

З днем народження, дідусь. Бажаю тобі залишатися міцним і здоровим, бажаю не хворіти і не хандрити, бажаю, як і раніше, впевнено приймати рішення, добротою і турботою оточувати свою сім'ю. Діда, бажаю тобі достатку, поваги і бравих сил.

***

В день народження чудовий побажаю тобі, улюблений дідусь, щастя, успіху, удачі та радості. Бажаю тобі, мій хороший, шоколадної і цукеркової солодощі, яка принесе тобі справжню насолоду. Бажаю ніколи не сумувати і веселитися від ранкової зорі до заходу сонця. Нехай у цей годину збудуться твої бажання, а світ стане добрішим і справедливіше до тебе. Зі святом вітає тебе твоя улюблена внучка!

***

Дідусю, ти джерело знань і умінь, твої поради завжди допомагають, а вміння виручають. Тому сьогодні я хочу побажати тобі довгих і насичених років життя. Нехай твоя мудрість стає надбанням для нащадків і гордістю для сім'ї.

***

З днем народження, рідний дідусь! Нехай ти завжди подорожуєш там, де хочеш. Побуваєш в незвичайних країнах на далеких континентах, насладишься сходом сонця, стоячи біля водоспаду, будеш милуватися відливом, потоваришувати з місцевими жителями і їх мавпочками, вивчиш пальми і обов'язково наїсися бананів і кокосів.

***

У день народження прийнято міцно обіймати. Тому дарую свого дорогого дідуся сто незабутніх обіймів і вражень. Нехай ти будеш молодий душею і ніколи не постарієш. Бажаю тобі в цей день, щоб оточували рідні люди. Хай буде все добре і прийде успіх у всіх сферах життя.

***

Мені завжди буває дуже мало часу, проведеного з тобою. Мені здається, що в тебе ще так багато знань, які ти хочеш передати мені. Ти кожен день вчиш мене бути сильним, сміливим і стійким, щоб подолати всі труднощі, які виникають на шляху. Сьогодні у тебе знаменний і значний день – День, коли ти народився, ти так давно не відзначав вже. Сьогодні ми вирішили влаштувати для тебе справжнє свято зі смачним тортом, свічками та подарунками. Наш найстарший член родини, вітаю тебе з цим святом! Я хочу побажати тобі потрібне і необхідне - зберігати і примножувати свою бадьорість і енергію, ніколи не хворіти і не сумувати. Ми, твої друзі, рідні і близькі, тебе дуже любимо, пишаємося тобою, бо ти для нас – приклад для наслідування. Сподіваємося, що будемо і далі радувати тебе своїми успіхами.

***

Коханий мій, дорогий дідусю! Я вітаю тебе з днем народження! У тебе було вже чимало цих свят, ти так багато бачив і пережив, але як і раніше не втрачаєш щирого інтересу до життя і світу. Я захоплююся твоєю силою, мудрістю і життєлюбством!

***

Мій дідусь, з днем народження! Бажаю, щоб незалежно від віку, ти завжди був молодий і свіжий душею, щоб твій бурхливий темперамент на згас, щоб ти завжди запалював нас свої творчістю та оптимізмом! Бажаю тобі всього найкращого, все, чого ти хочеш.

***

День народження це таке свято, коли душа і тіло радіють одночасно. Це свято, коли ти усвідомлюєш що саме в цей день, почалася твоє життя. У твій день народження дідусь, я хочу побажати тобі всього того, що бажає твоя душа! Добра тобі від світу. Твоя онучка.

***

Дорогий дідусю! Для нас ти завжди був і будеш прикладом ідеального чоловіка, і якості, властиві тобі, завжди здавалися нам тими якостями, якими, безсумнівно, повинен мати кожен. З днем народження! Нехай твоє богатирське здоров'я міцніє з кожним днем, нехай життєва енергія не згасає, а серце хай наповнюється безмежною любов'ю!

***

Я вітаю тебе з ювілеєм і хочу тобі сказати: дідусь, я пишаюся тобою, знаю, як ти міцно любиш мене. Хочу, щоб ти завжди був здоровий і поменше знав ти докторів, посміхався і давав мені свої корисні поради. Я тебе обожнюю!

***

В небі завжди з'являється нова зірка, якщо на землі народжується людина. Коли з'явилася твоя зірка, дідусь – вона отримала благословення небес. Інакше, як пояснити нескінченну доброту душі твоєї і невгамовне бажання допомагати людям? Твого оптимізму, бадьорості й життєвої загартування вистачить ще на десять поколінь нашої родини! Сподіваємося, що світло твоєї зірки знайде гідне продовження і в наших справах! І сьогодні, в день твого народження, ми бажаємо тобі з великою любов'ю, міцного здоров'я та довголіття, щоб ти сам міг бачити, як повторюють тебе твої діти, онуки і правнуки! Ми хочемо, милий дідусь, щоб ти міг пишатися нами, так само, як ми пишаємося тобою! З днем народження, наш дорогий!

***

З днем народження Вас вітаю здоров'я і щастя справжнього бажаю нехай Ваші мрії збуваються завжди робіть те, що Вам подобається онуком Ви можете пишається я багато чого у Вас навчився вмію правильно приймати рішення хочу всього найкращого Вам побажати нехай сонце завжди світить над головою і радість хай буде вічною успіху Вам у роботі і вдома хочу щоб життя у Вас була прекрасна!

***

Джерело: pryvitach.co.ua

Коментарі