Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, українською мовою

Наша краса, наше чарівність, наша улюблена донечка. Сьогодні світле свято на землі – день твого народження. Від щирого серця прийми найтепліші побажання. Будь завжди щаслива, і довго – довго радуй нас своєю красою. Рости здоровою і розумною. Нехай всі печалі та незгоди обходять тебе стороною. Нехай Обрана тобою дорога, буде ясною і прямий. Бажаємо тобі добра, тепла, всіх благ, які існують на землі. Ти схожа на принцесу, так нехай життя твоє буде казкою.

***

Для нас ти дорожче всіх алмазів у світі. Ніхто не може поставити ціну на любов, яку ми відчуваємо до тебе. Дорога дочко, незалежно від того, яку дорогу ти збираєшся вибрати в житті, будь ласка, май на увазі, що ми завжди поруч з тобою, незважаючи ні на що.

***

Дорога моя доросла донечка, ти вже сама стала мамою, але для мене ти все та ж дівчинка, про яку я так мріяла. Тоді ... років тому твоє народження докорінно змінило моє життя. Я відчула, що моя турбота та любов дуже потрібні маленького безпорадного чоловічкові. Звичайно, сьогодні ти самодостатня, успішна жінка, але я завжди буду любити тебе так само, як в день твого народження, безмежної материнської любові. Вітаю тебе з річницею появи на світ, мій ангел.

***

Дорога донечко! У цей світлий день бажаю тобі радості, удачі, благополуччя, здоров'я, радості, веселощів, яскравого сонечка в душі і виконання бажань. Будь щаслива! Цілую!

***

Вітаємо, доню. Нехай твоє життя складається за твоїм сценарієм, а твої бажання офигивают від твоїх можливостей. Така розумна і гарна дівчина, як ти, гідна жіночого щастя, матеріального благополуччя та душевного спокою. З днем народження!

***

Улюблена наша донечка! Сьогодні, коли ми відзначаємо твій день народження, ми хочемо привітати тебе так душевно і лагідно, як можуть привітати тільки люблячі тебе всім серцем батьки. Ти ще в такому віці, коли перед тобою відкритий весь світ, відкрито всі дороги. І ти ще мрієш і вирішуєш яку з них вибрати. І яку б дорогу ти не вибрала, ми бажаємо тобі здійснення всіх твоїх заповітних мрій та планів! Будь мудрою і вмій приймати обдумані і зважені рішення. І нехай кожне прийняте тобою рішення, приносить лише позитивні зміни в твоєму житті, дарує позитивні емоції і наповнює життя райдужними фарбами!

***

Нехай твоя фігура буде стрункою без дієт, нехай твоя радість буде без приводу і особливих причин, нехай твоє натхнення з'являється нізвідки! Бажаємо тобі знаходити прекрасне в дрібницях, бачити світле в мороці і ніколи не сумувати і не опускати руки! Будь на позитиві - і нехай життя завжди посміхається тобі!

***

Улюблена моя доню, я пишаюся тим, що в тобі поєднуються кращі якості жінки: доброта, ласка, ніжність, і все це доповнюється дивовижною красою і розсудливістю. Бажаю тобі зустріти чоловіка, який буде настільки ж ідеальний, як і ти.

***

До твоєї появи на світ, я любила тільки одного людини – твого тата. Після народження такої чудової донечки як ти, любові в нашій сім'ї стало в два рази більше. Ми завжди бажали тобі тільки добра, намагалися виховувати тебе в атмосфері любові і взаєморозуміння. На що ми закривали очі, а де то проявляли принциповість. Можливо, ця принциповість у дитинстві тобі іноді здавалася несправедливістю. Але зараз, коли ти сама виховуєш своїх дітей, впевнена, ти нас з татом розумієш. Ми бажаємо тобі виростити своїх дітей добрими, вихованими, освіченими і життєрадісними, як ти сама. З днем народження, донька!

***

Цей день твого народження, дорога і улюблена донечка, залишився в пам'яті, як самий щасливий і світлий! Ти підросла, стала красивою, доброю, розумною і дуже дорослою! Бажаю тобі гарних світанків і заходів, вічної весни у серці! Щоб тебе не зламали життєві труднощі, бажаю сили і міцного здоров'я! Люби і будь гаряче любима! Хороших тобі друзів, відмінних успіхів і удачі у всьому, за що б ти не бралася!

***

Чудова господиня, турботлива мама, розумна дружина і впевнена в собі жінка – це все ти, моя кохана донечка. Мені за тебе соромно і тому я дуже щаслива мати. Сьогодні, я хочу побажати тобі зберегти і примножити свої чесноти. Ти стаєш мудрішим, терпиміше, більш розсудливий – мені це дуже подобається. Ти щодня виконуєш відповідальну роботу по вихованню дітей, підтримання порядку в домі, ти вносиш свій внесок у сімейний бюджет. Але, іноді дозволь собі бути безрозсудною і імпульсивної, наприклад, в день свого народження. Сьогодні ти маєш право відкинути всі справи і просто радіти святу. Вітаю донечка!

***

Так багато років пройшло з тих пір, як донька була крихтою... Донька подорослішала і розцвіла, знайшла свій шлях у житті і завела свою сім'ю, в якій панує любов, а ми, її батьки, вже зовсім не молоді люди... Але в її День народження ми знову молоді і ніби повернулися у минуле! Сьогодні ми не змінимо традицій, і знову побажаємо доньці, як бажали всі ці роки, щастя і любові, здоров'я і удачі — і ще раз кохання!

***

Мила донечко! Я пам'ятаю твій перший День Народження, як ніби це було вчора, коли ти була маленькою грудочкою радості і щастя своїх батьків. Сьогодні перед нами стоїть майже зовсім доросла дівчина, яка робить перші кроки на власному життєвому шляху. Звичайно, ми не збираємося, кілька років тому, вести тебе за ручку, але знай, що за твоєю спиною завжди є надійна підтримка в особі люблячих тебе батьків.

***

Чудову, фантастичну, неперевершену, чарівну, чудову, чарівну, чарівну і просто дивовижну донечку від усієї душі сьогодні вітаю з Днем народження. Мила моя, бажаю тобі безмежного щастя, міцного здоров'я і досягнення всіх бажаних цілей.

***

Вітаю тебе, рідна моя дівчинка! Нехай всі твої мрії стануть реальністю. Бажаю тобі величезного щастя, розміром з навколишній тебе світ. Рости, квітни, будь завжди радісною, щоб дивлячись на тебе серце моє співало від радості і гордості за тебе. З днем народження!

***

Моя люба дівчинка, я хочу привітати тебе з твоїм Днем Народження. Я завжди мріяла про дочку, я уявляла, як буду заплітати тобі кіски, як ми разом будемо ходити по магазинах. Все вийшло саме так, як я хотіла. Хоча зараз ми здебільшого ходимо в магазини з іграшками, але для початку це теж добре. Я хочу привітати тебе, моя зірочка, і сказати, що немає в цьому світі для мене людини дорожче, ніж ти. Я завжди намагаюся приходити раніше з роботи, щоб як можна більше часу проводити з тобою. Я бажаю тобі міцного здоров'я, багато радості і щастя. Ти завжди повинна бути оточена любов'ю і турботою. Ми все зробимо для того, щоб наша донька була щасливою дівчинкою. З святом тебе, наша улюблена дівчинка. Ніколи не сумуй і не переживай, тому що у тебе є ми. Будь самою щасливою, наша люба донечка.

***

У нашій неймовірною доньки сьогодні свято. Не будемо говорити, скільки тобі років виповнилося, тому що для батьків досить складно усвідомити, що їхня донька стала ще старше. Ми хочемо побажати тобі лише того, що тобі необхідно для того, щоб відчувати себе щасливою. Нехай ніякі труднощі не лякають тебе. Ти у нас дівчинка сильна, а значить, що і сама зможеш впоратися. Але якщо що, то ти знаєш, що твої батьки готові підтримати тебе. Наша рідна, ми ніколи не забудемо той день, коли ти народилася. Ти була такою крихітною і милою, що ми навіть і не думали, що ти так швидко виростеш. Сьогодні ти повинна просто відпочивати і розслаблятися, тому що це твій день і твоя свято. Відривайтеся собі по повній програмі, а ми будемо спостерігати за вами. Хоча якщо треба буде, то можемо навіть подати приклад вам. Крутого тобі свята, наша донька.

***

Моя улюблена і дорога дочка, ми сьогодні відзначаємо твій свято особливе – День народження. Приймай щирі вітання і підтримують, схвалюють слова. Знаю, що не завжди все складається з такою легкістю, як хотілося б, але я щиро вірю в те, що ти зможеш досягти будь-якої поставленої мети, подолати проблеми і проявити свій потенціал. Хочу побажати тобі справжнього щастя і можливості пізнавати яскраву, багатогранну життя. Рідна моя, нехай у твоєму житті все буде складатися тільки найкращим чином і, звичайно, пам'ятай про те, що я завжди молюся за тебе і щиро переживаю за свою доньку, яка вже прагне до самостійності. Як би мені хотілося, щоб ми зуміли зберегти нашу справжню дружбу на все життя, і ти мала можливість звернутися до мене за допомогою. Вітаю з Днем народження від усього серця.

***

Мила моя донька! Від душі вітаю тебе з Днем народження! Щиро бажаю, щоб ти не тільки в це свято, але і завжди відчувала себе коханою, оточеною увагою. Будь успішною та впевненою в своїх силах, тоді ти все зможеш перемогти! І знай: родина завжди поруч з тобою! З любов'ю тато.

***

День народження сумне свято , день народження свято дитинства – так співається в старій популярної пісні. Я згоден тільки з другим твердженням. День народження – це весело, це привід скупатися в побажаннях, компліментах і привітання. Це привід згадати дитинство, але не для того, щоб сумувати, а щоб не забути що таке щира радість і веселощі. Дочка, я бажаю тобі зберегти в душі шматочок дитинства, чистого, безтурботного, не затьмареного дорослими проблемами і турботами. Будь щаслива, як дівчинка у свій день народження. Вітаю!

***

Ти росла не по днях, а по годинах і виросла така розумниця – розумниця, що я можу тільки порадіти за тебе. Відмінна господиня, рукодільниця, помічниця, я пишаюся тобою, доню. Вітаю тебе і бажаю, щоб твоє життя стала схожа на казку. Нехай у неї буде і принц, і чари, і виконання бажань, і повалене зло. З днем народження.

***

У день народження дарую я тобі одній, донечка, все на світі чудеса і таємниці, я дарую тобі світанки і заходи сонця, дарую тобі своє захоплення! Нехай все виходить у тебе, нехай всі проблеми перетворюються в легкий вітерець, нехай сльози ніколи не зрошують твої щічки. Я завжди зможу тебе розвеселити, підтримати і допомогти у важку хвилину, а інакше, навіщо існують батьки! Зі святом!

***

Нехай у твоєму житті буде сонце, добро, тепло і фарб море. Друзі нехай радують кожну хвилину, приємні моменти не змушують себе чекати, а неприємні — зникають без сліду. Нехай твоє життя наповниться сюрпризами, усмішками і натхненням. З днем народження, донька!

***

Донечко! Моя славна, добра дівчинка, вітаю з Днем народження! Побажання – найкращі: нехай життя твоє буде завжди весела і барвиста, нехай тільки добрі події відбуваються в ній. Нехай добрими супутниками для тебе стануть успіх, любов і надія, і хай твоя віра дарує тобі сили і терпіння в труднощах. Будь дуже щаслива, моя хороша!

***

Це не просто день! Сьогодні День Народження нашої улюблениці! Бестія, вогник, сміх, позитив, танці на стійці, смачні коктейлі, дружелюбність, повна віддача і великої душі людина - це про тебе, доню! З Днем Народження! Особистих успіхів тобі і невичерпного натхнення! Просування у твоїй улюбленій справі і великих перспектив! Бажаємо тобі йти по життю напролом і вперто! Нехай з тобою завжди поруч будуть ті люди, з ким хочеться розділити свою радість! Нехай карти твоєї життєвої гри, мають тільки козиря! Коли ти думаєш, що вже виросла, і ці всі цукерково-квіткові подарунки не для тебе, ми тут же даруємо тобі ці подаруночки, і ти забуваєш що тобі вже стільки-то там років! Такі дні безцінні і прекрасні, і нехай вони в твоєму житті трапляються без приводу і без причини! Нехай кожен твій ранок починається з букета квітів від коханої людини! Нехай кожен твій вечір закінчується в затишних обіймах сім'ї!

***

Доню, я тобі бажаю, щоб твоє життя стала океаном любові. Любов це саме мирне, але найефективніша зброя проти зла. Нехай вона захистить тебе від заздрості, злоби і брехні. Посміхайся, моя дівчинка, на зло недоброзичливцям і пліткарям. З днем народження!

***

Мила донечко! Вітаю тебе з днем народження, міцно обіймаю і від усієї душі цілую тебе, моє рідне чадо. Якби ти знала, як глибока моя любов до тебе, скільки всього найкращого я хочу побажати. Ні одними словами не висловити моє трепетне батьківське почуття, яке я бажаю пізнати і тобі. Від усього серця хочу, щоб ти росла такою ж розумною, чуйною, красивою дівчинкою, якою ти є зараз, моя маленька!

***

Сьогодні День Народження нашої прекрасної донечки, нашої улюбленої дівчинки. Я дуже хочу привітати тебе, моя дорога, і побажати тобі всього того, про що ти мрієш. Мені завжди хочеться бачити посмішку на твоєму обличчі, хочеться, щоб ти була завжди такою енергійною, позитивною, яскравою, як зараз. Ти кожен день радуєш нас, кожен місяць дивуєш новими знаннями і успіхами. Мені хочеться, щоб ти завжди була задоволена своїм життям, щоб ти продовжувала дивувати нас, щоб кожен твій день був не схожим на інший. Ми дуже хочемо побажати тобі здоров'я, тому що все інше в тебе буде. Ми неодмінно допоможемо тобі реалізувати всі твої мрії та бажання. А тобі просто залишається радувати нас своїм міцним здоров'ям. Бажаю тобі щасливого свята, багато радісних моментів, багато веселих привітань і побажань. Зі святом!

***

Джерело: happybirthday.co.ua

Коментарі