Привітання з днем народження другу в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження другу в прозі, своїми словами, українською мовою

Друже, вітаю тебе з днем народження. Бажаю бути по життю огірком-молодець, бажаю, щоб ти постійно був в оточенні розкоші і шикарних дам, бажаю щоб тобі заздрив сам Бред Пітт, щоб без твоєї персони не обходилася ні одна вечірка, і ні один грандіозне свято.

***

Друже, від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Хочеться побажати тобі в такий прекрасний день здоров'я, щастя, побільше посміхатися і масу позитивних емоцій!

***

Нехай тебе оточують тільки хороші люди, осявають чудові ідеї приходять в голову геніальні творчі думки! Здоров'я тобі, щастя і мішок позитивних емоцій! Нехай доля забирає все погане і попереду чекають тільки відмінні новини!

***

З днем народження, друже! Мати такого друга — це справжній подарунок долі. Я хочу побажати, щоб ти залишався таким же, щоб ти, стикаючись з життєвими труднощами, долав їх в один момент. Ти справжній друг, і я хочу побажати, щоб тебе оточували такі ж добрі друзі. З днем народження!

***

І ось настав чудовий день. Дорогий друже, у тебе сьогодні День народження. З чим я тебе щиро вітаю. Нехай частіше трапляються моменти, коли ти з упевненістю зможеш сказати:» Я щасливий». Нехай гіркоти і образи забудуть до тебе дорогу і в життя твою увійдуть щастя і любов. З Днем народження!

***

Дорогий друже! Сьогодні ти став на рік старшим, а значить на рік розумнішими, мудрішими і досвідченішими! Бажаю тобі, щоб кожен день приносив тобі добрі вісті, а вдома хтось близький приносив тобі смачні і приємні подарунки. Бажаю вірних друзів поруч і щасливих моментів.

***

Навіть якщо на вулиці дощ, ти духом друг мій не падай! Кожен день хай щастя несе, а особливо твій день народження! Зберемося ми всі за столом, всі рідні і близькі люди. Ми тобі побажаємо любові, нехай мрії перетворюються в плани.

***

День народження - такий прекрасний привід відпочити, розслабитися і повеселитися на славу, прийняти привітання і загадати бажання, які обов'язково збудуться, словом, це чудовий день! Я хочу побажати тобі, мій кращий друг, щоб ти працював не втомлюючись, відпочивав завжди незабутньо, і щоб кожен прожитий день залишав тільки хороші спогади!

***

Сьогодні ми вшановуємо іменинника, який для багатьох є еталоном мужності, надійності і благородства! Впевнені, що твердість Вашого духу, розум і блискуча інтуїція завжди дозволять досягати бажаних результатів. А нам залишається лише скромно побажати Вам міцного здоров'я і сталевих нервів, бо все інше у Вас в заслуженому достатку. Будьте щасливі!

***

Спасибі тобі, мій рятівник! Постійно рятуєш від нудьги і поганого настрою! Вітаю з Днем Народження!

***

Сьогодні день народження справжнього художника!) Будь похмурий мазок на полотні буднів, ти перетворюєш в передбачення салютів..) А різнокольорові вогні твоєї харизми розсіюють морок!) Вітаю тебе! Творчих тобі перемог!

***

Тобі, мій кращий друг, в день твого народження, я побажаю життя, такою ж яскравою і захоплюючою як фантастичний роман. Нехай кожен день супроводжується яскравими моментами та чудесними подіями. Бажаю, щоб ти нарешті зустрів свою половинку, жінку, з якою ти проживеш довгі роки в щасті і радості. Нехай тобі посміхнеться удача, і успіх завжди супроводжує в твоїх нелегких починаннях. Вітаю!

***

Кращий друг — це промінь сонця в похмуру погоду, рятувальний острів серед бурхливого океану, джерело чистої води у пересохлій степу. Це крила, які піднімають вгору. З такою людиною не страшно зірватися в гірську ущелину, він завжди втримає, підставити сильне плече. Сьогодні у цього супермена день народження. Так нехай злітаються з усіх-усюд у будинок добрі вісті. Нескінченним блискучим потоком ллються прекрасні почуття. Не поміщаються в двері гарні побажання. Піднімаючи келихи за міцне здоров'я і довголіття, притягнемо загальним магнітом думки до його будинку повний достаток, в спальню — ніжність і любов, божественне задоволення, у вітальню — веселощі, радість. Охороняють вхід — віра, надія, любов. На роботу хай щастить його Успіх, в кабінеті чекає Успіх у всіх починаннях. Будь сильним, сміливим, наполегливим, щоб утримати в руках Щастя.

***

Дорогий мій друже, з днем народження! Хочеться побажати тобі всього бракує для повного щастя, щоб всі задуми та плани реалізувалися. Величезних тобі матеріальних доходів, міцних життєвих сил, позитивних дій, щирої і відданої любові і, звичайно, впевненості у завтрашньому дні, ні в чому не потребуватимуть і йти сміливо переможцем за життя.

***

Добре співається в дитячій пісеньці про дружбу, про те, що вона міцна, як сталь, і не розклеїться від дощів і хуртовин. Друг ніколи не кине в біді, якщо це насправді справжній друг. Я впевнений у своєму одному на всі сто відсотків. Сьогодні він відзначає свій день народження. Від усього серця вітаю і бажаю багато – багато щастя, міцного здоров'я та удачі. Нехай оминають всі смутку і біди, хай освітлює твій шлях дороговказна зірка. Всіх земних благ тобі, благополуччя та успіхів та везіння у всьому.

***

Друже, вітаю тебе з твоїм днем народження. Хочеться побажати тобі великої удачі в житті і обов'язково міцного здоров'я. Ще бажаю сміливо йти вперед по життю, не озираючись назад. Нехай кожен день приносить крапельку щастя і росинку радості. Нехай тебе завжди оточують любов і надія. Бажаю ніколи не втрачати віри в себе. Ну і, звичайно ж, достатку тобі і благополуччя.

***

Дружбан, від душі вітаю з твоєї днюхой, бажаю за життя вічного прухи, бажаю великих мані на кармані, кльові ідей і задумів, добрих приколів і відсутність проколів, щастя в невагомості і в ліжку бадьорості.

***

Справжнього друга, сильного чоловіка, сміливого борця, розумного противника, цікавого партнера, сьогодні я вітаю з днем народження! Бажаю тобі плисти по річці щастя на лайнері радості! Нехай висвітлюють цей прекрасний життєвий шлях зірки, які називаються — Віра, Надія і Любов!

***

Нехай в житті у тебе все складеться, нехай усі дороги ведуть до успіху. Нехай ніколи не гасне вогник у твоїх очах, а серце пламеніє любов'ю. Нехай негаразди обійдуть твій дім, а радість і веселощі частіше заглядають у гості. З днем народження, дорогий друже.

***

Наші сьогоднішні бажання дуже відрізняються від дитячих. Зараз ти вже не мрієш харчуватися одним морозивом і не прагнеш витратити всі гроші на іграшки. Твої потреби виросли разом з тобою, стали більш зрілими і вагомими. В цей день я хочу побажати виконання всього задуманого тобою, не залежно від того, наскільки це відповідає віку. Чому б не виконати свої дитячі мрії, якщо це зробить тебе хоч трохи щасливішими.

***

Ти сьогодні іменинник! Друг безцінний, як хороша книга. Можна запитати ради, втішитися добрим словом, посміхнутися веселому жарту і навіть гроші зберігати. Бажаю тобі «не припадати пилом на полиці», а подорожувати і радувати світ.

***

У цей важливий для Тебе і відповідальний для мене день, День Твого народження, я ретельно готувалася, підбирала правильні слова і побажання! І зрозуміла, як багато для мене значиш Ти і наша дружба! Адже справжній друг – це людина, до якого можна звернутися з будь-яким проханням, поплакатися в жилетку, поділитися радістю і розчаруванням, разом пити, співати, гуляти... Ти самий неповторний і єдиний, і Ти мій! З Днем народження, друже!

***

Старий, я не боюся падінь.. Я знаю — в тумані безвиході у мене є провідник). Та для тебе я зроблю те ж.. Ідентифікація друзів достовірна лише в поразках). Але я і в перемогах буду поруч!)) З днем народження! Феєрверків успіху тобі!

***

Справжня дружба буває безмежною і світлої завжди. Коли поруч надійний друг – всі проблеми по плечу. Милий друг, в день твого народження, я хочу першим привітати тебе з таким чудовим подією. Від чистого серця бажаю тобі багато радості, удачі і успіхів у всіх твоїх починаннях. Нехай тобі щастить у всьому, завжди, хай лише хороші новини завжди стукають у твій дім. Бажаю зустріти тобі справжню любов. Нехай все, що ти задумав, обов'язково здійсниться, хай добрий ангел завжди супроводжує тебе.

***

Вітаю! Бажаю всього того, що ти сам собі бажаєш! Я впевнений, що тебе чекає попереду довгий шлях до щастя, що веде за горизонт. Просто вір у свою удачу – вона не підведе!

***

З днем народження, друже. Бажаю, щоб кожен випадок у твоєму житті був щасливим, щоб фортуна любила тебе, щоб в кишені не бриніла дрібниця, а шелестіли великі купюри, щоб все задумане тобою обов'язково втілювалося швидко і легко. Успіхів тобі, здоров'я і любові.

***

Друже, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб кожен твій день був наповнений чимось особливим і приємним, щоб потім складеться в пазл щасливого життя. Нехай все, що ти задумав, збудеться, нехай фортуна буде на твоїй стороні, а інтуїція підказує тобі вірний шлях!

***

З днем народження, мій друг. Бажаю відчувати себе по життю вільно, як риба у воді, натхненно, як птах у польоті, впевнено, як лев на полюванні. Нехай кожен день буде вдалим і успішним, а ти завжди будь крут і незворушний. Бажаю тобі, друже, здоров'я, справжнього чоловічого щастя і любові.

***

Джерело: vitannyachko.net.ua

Коментарі