Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, в прозі, українською мовою

З Днем Народження поспішаю привітати! Дорогий мій дядько, що побажати в такий важливий день? Зізнатися, не знаю. Адже у тебе є все, про що тільки можна бажати. Дружна сім'я, яка завжди підтримає. Друзі вірні і трохи балагури, вони можуть прийти в скрутну хвилину і розділять веселу з тобою. Робота – вищий клас, вона дає тобі не тільки великий заробіток, але і можливість самовиражатися, розвиватися та досягати висот. Відпочинок – без нього, люди б не знали всю принадність життя! Затишний будинок, куди завжди приємно повертатися. Все, про що можна мріяти і що можна побажати в свято – є у тебе! Тому можу тільки сказати: За все спасибі! І хай радість від всіх дрібниць в житті не йде з твого серця. Будь світлом оточуючих, а вони відіб'ють цей світ у твою долю. Величезного тобі щастя! Вітаю! Твій племінник.

***

Дядько, чимало років минуло з дня твого народження, але кожен з цих років був наповнений сенсом і добрими справами, так нехай ці справи приносять свої солодкі плоди у твою майбутню життя ще багато десятиліть. А всі заповітні мрії і великі плани будуть здійснені тобою незабаром, а потім, нехай з'являться нові мрії і плани.

***

З днем народження, дорогий мій дядько. Бажаю тобі процвітання на довгі роки, добрих взаємин з рідними і близькими, супутньої удачі в справах, бездоганного здоров'я і великих перемог на життєвому шляху.

***

Дядя, ти у нас чоловік сучасний в інтернеті постійно виснешь. Так я тебе привітаю по айтишному. Бажаю тобі завжди правильної аутентифікації, продуктивного веб-браузера, надійного брандмауера, привабливого інтерфейсу, великого чату, швидкого трафіку, доступу до сервера.... А якщо ти все-таки нічого не зрозумів, то всіх благ і надійної роботи Скайпа.

***

Коханий мій рідний дядечко! Зараз ти переживаєш не найкращий період у своєму житті. Але сьогодні, в твій день народження, я хочу сказати тобі, що ти завжди можеш покластися на нас, твою сім'ю. Я завжди готова прийти тобі на допомогу, вислухати і підтримати. Також я хочу побажати тобі, щоб все погане залишилося десь далеко. Повір у себе, і я впевнена, твоє життя зробить крутий поворот в кращу сторону. Я знаю, що ти сильний і ніяким проблем тебе не зламати. Ти чудовий, добрий, щирий чоловік. Я ціную тебе за чесність і відвертість, за вміння вислухати і насмішити, за мудрість і неординарний розум. Я дуже рада, що доля подарувала мені такого родича, як ти. Знай, що ти завжди бажаний гість у нашому домі.

***

Дорогий мій дядько, в твій день народження хочу побажати бути розумним у справах і веселим на відпочинку, відвертим у стосунках з близькими людьми і хитрим з конкурентами, добрим у відповідь на доброту і байдужим до будь-яких інтриг. Нехай успіхом завершується будь-яке прагнення, хай достаток буде удача і любов.

***

Дорогою дядько, дозволь і мені приєднатися до численних привітань, почутим тобою сьогодні від наших родичів, і побажати тобі наибанальнейших, але в той же час найважливіших речей: миру в родині, любові в серці, спокою в душі та фінансів в портмоне. Нехай негаразди та труднощі, що зрідка зустрічаються в житті будь-якої людини, не збивають з обраного шляху, а навпаки, стимулюють тебе ще наполегливіше рухатися до наміченої мети! Успіхів тобі, коханий мій дядько!

***

З днем народження, дорогий дядьку! Бажаю тобі усього самого найкращого! Нехай в житті у тебе ніколи не виникає ніяких перешкод! Нехай успіх для тебе буде таким же постійним, як обертання планет! Бажаю тобі багато багатств, щастя, радості, добра і любові! Нехай з кожним роком життя твоя стає цікавіше і яскравіше!

***

Попутного вітру і рівною життєвої дороги! Нехай всі повороти долі ведуть тільки до найкращих і світлим починанням! Чи як завжди сильним захисником, зразковим сім'янином і галантним кавалером! А ще - великого щастя тобі, вірної дружби, відмінного здоров'я і сімейного благополуччя. З днем народження!

***

Любий дядечко, прийми мої вітання! Спасибі тобі за грамотні поради, можливість завжди звернутися за допомогою, потай від батьків. Ти справжній друг, який завжди підставить плече у важку хвилину, добрий товариш, якому можна довірити секрети. Щастя тобі в житті, успіху в справах, багато радісних приємних моментів. Будь таким же упевненим, енергійним і мужньою людиною! Здоров'я, поваги та любові, рідний дядько! З днем народження!

***

З ювілеєм, дядько. Нехай сьогодні зірка твоєї удачі засяє яскравіше, нехай завжди вона тебе веде до успіху і благополуччя. Бажаю тобі, дорогий мій дядько, здоров'я, бадьорості, енергії, впевненості і невтомних сил. Нехай кожен день дарує тобі гарний настрій, чудову думку і надихає любов!

***

Бажаю свого дорогого дядька, щоб він здоровел і ставав у сто разів яскравіше і прекрасніше з кожним роком, щоб його оберігали від усіх проблем і негараздів його діти, щоб смішили онучата, щоб він якомога рідше дивився новини, щоб рідше турбуватися і ятрити своє серце! Наш світлий ангел, якби поруч з нами ще сотню років! Твій племінник!

***

Дядько, дорогий друг і наставник! У день народження від усього серця хочу побажати Вам яскравих відчуттів і свята душі, здорового тіла та бадьорості духу. Нехай Ваша доброта і порядність повернуться сторицею і подарують щасливі довгі роки.

***

День народження настає сьогодні і наповнює твою душу, мій дядько, сонячним теплом, а твоє життя новим змістом! В цей день твій дорогий племінник хоче від усієї душі привітати тебе святом і побажати тобі море щастя з баранчиками сміху, океан удачі, в якому неважко потонути, а ще багато взаємної любові, ну, звичайно, до тітки! З ювілеєм!

***

Улюблений дядько, вітаю тебе з святом — днем народження! Бажаю тобі чудового настрою, постійно зростаючого достатку і зростання капіталу. Надійних, вірних і відданих життєвих попутників, сімейного благополуччя і гори радості! Будь здоровий і задоволений!

***

Дядечко мій улюблений, я сьогодні від всього серця вітаю тебе з днем народження і бажаю якомога довше залишатися молодим, сміливим і красивим, як зараз. Мені дуже пощастило, що у мене є такий цікавий, добрий і сильний родич - чоловік. Дядько (ІМ'Я) - ти просто супер! Бажаю тобі радіти життю і радувати нас спілкуванням з нами. Довгих років життя, здоров'я, удачі, оптимізму і фінансового благополуччя. Вітаю!

***

Ти з легкістю підкорювати жіночі серця, приборкуєш потужні автомобілі, добиваєшся хороших результатів і забезпечуєш достаток у домі! У родинному колі завжди залишаєшся теплим, добрим і люблячим чоловіком! Знай, дядько, в нашому будинку в будь-який час тобі раді!

***

Дозволь тебе привітати, дядько, і залишити кошик побажань. Хай доля щедро подарує тобі лише самі добрі і радісні, яскраві враження і насичені емоціями приємні події, події та думки. Нехай здійсняться всі заповітні красиві мрії, задуми і твої давні бажання - навіть самі сміливі, відчайдушні і, здавалося б, нездійсненні.

***

Напевно, складно знайти людину, який би любив життя більше, ніж мій дядько. І сьогодні я, вітаючи його з днем народження, не перестаю дивуватися, скільки в ній енергії, позитиву і нестримного веселощів. Мій дядько – людина, яка навіть з самої заплутаній ситуації обов'язково знайде вихід. Для нього просто не існує невирішених питань. Я хочу побажати своєму любимому дяді продовжувати жити в тому ж дусі. Обходити неприємні ситуації стороною і ніколи не опускати руки. Також хотілося б побажати фінансової стабільності. Нехай гроші ніколи не кінчаються, а навпаки, їх кількість лише примножується. Рідний мій дядечко! З днем народження тебе! Нехай все твоє життя буде такою, як сьогодні.

***

Дорогий дядьку! Сьогодні твій день народження. І в цей день я хочу принести тобі букет квітів. Я дарую тобі червону троянду як символ моєї вдячності тобі за те, що ти робиш для мене. Я дарую тобі квітка орхідеї, як людині, якого я люблю і поважаю. Я дарую тобі квітка кали, як символ поваги і захоплення. Я дарую тобі квітка ірису, тому що саме його ототожнюють з мудрістю та безстрашністю. У цьому букеті є і гербер, який позначає посмішку і оптимізм. Я дарую тобі хризантему і хочу побажати здоров'я і довголіття. Я хочу, щоб ці всі якості, які я поєднала в одному букеті, протягом усього життя супроводжували і тебе оберігали. Залишайся таким же чудовим і гаряче коханою людиною.

***

З днем появи на світ, мій улюблений дядько! Нехай збуваються давні бажання і збуваються мрії й фантазії. Казково щасливого дня народження! Бажаю тобі радісного життя, світлих днів, веселощів, тепла, розуміння, турботи, любові, безмежної відданості. Щоб ти не знав, що таке зрада і невдоволення.

***

Дорогою дядько, прокиньтеся завтра у величезному пентхаусі, зателефонуйте в дзвіночок і вам на сніданок принесуть омари і відерце червоної ікри. Пірніть у басейн з шампанським, зробіть пару ковтків з величезним задоволенням і тільки після цього знову прокиньтеся. Навколо знову звична квартира, а це був тільки сон. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб цей сон став колись реальністю.

***

Серед пустель і доріг, серед екзотичних країн з дурманящими пахощами рідкісних спецій і томного медового жасмину твоє серце буде сповнене безліччю любов близьких тобі людей, які зробили для тебе багато. Нехай у неї буде багато незвичайних пригод і яскравих снів, які дадуть тобі свободу і любов, а так само вбереже тебе від бід на твоєму життєвому шляху. Нехай літо і сонце подарують тобі море незабутніх пригод, ніжності і любові, а так само радості, натхнення і удачі. Щоб ти завжди ділився своїми враженнями з друзями та подругами, радував своїх близьких своїми перемогами і завжди не втрачав оптимізму і почуття гумору, тому, що вони стали просто твоєю візитною карткою. Нехай радість не зникне ніколи і нікуди з твого життя. Так тримати!

***

Я, як племінниця, сьогодні просто зобов'язана привітати свого чудового дядька з днем народження! Так як він дуже добрий, чуйний і відповідальна людина! Він може вирішити будь-яку проблему! Ніякі перешкоди йому не перешкода! Бажаю вам довголіття, душевного спокою!

***

В цей день народження, мій коханий дядьку, я тобі бажаю зберегти ту справжню цінність, що допоможе тобі не просто жити, а радіти наступаючого і поточного дня, з посмішкою зустрічати перші сонячні промені і проводжати в захопленні заходи. Нехай здоров'я буде завжди з тобою, щоб ти міг допомагати своїм дітям і племінникам, щоб ти повний сил і бажання завжди справлявся з будь-якою роботою і з будь-якими труднощами і щоб життя здавалося раєм кожну мить, мить, годину!

***

Сьогодні в нашій родині свято – День народження мого улюбленого дядька! У нас з тобою завжди були хороші стосунки, але не близькі. Проте зараз все змінилося – ти став одним із самих близьких для мене людей, без спілкування з яким я не уявляю ні один день свого життя. Мені важливо отримати твоя порада, почути думку з приводу тієї чи іншої ситуації. Я захоплююся твоєму терпінню, твоєї витримки і мудрості, бо в тебе дуже складна робота, яка вимагає сил і часу. Але ти прекрасно справляєшся. З Днем народження, улюблений дядько! Я бажаю тобі реалізації всіх твоїх планів, і нехай удача завжди стукає в твій дім. Знай, що ти дуже дорогий і близький для мене чоловік, якого я безмежно поважаю! Зі святом!

***

Бажаю тобі дожити до ста років, нехай мотор в твоїх грудях працює без перебоїв і без ремонтів, нехай життя твоє буде широкою і рівною трасою без вибоїн і вибоїн. Бажаю також, щоб не заносило тебе на крутих поворотах, щоб ти завжди міцно тримав кермо свого життя в твердих руках. Вдалою і щасливої тобі дороги!

***

Дядько, де б я не був, завжди знаю, що в мене є ти! А це, принаймні, для мене — дуже важливо. Ти навчив мене розбиратися в людях, цінувати сімейні відносини, відповідально ставитися не тільки до своїх справ і вчинків, але і до себе особисто. Ти завжди знаєш, дядько, в який момент потрібно добре попрацювати, а коли дозволити собі розслабитися. Бажаю тобі і далі жити в такій же гармонії і зі своєю душею, і з усім світом! Щастя, світла, доброти тобі й міцного сибірського здоров'я!

***

За життя ви, дядьку, трошки баламут, любите авантюри і надзвичайно мрійливі. Бажаю вам, щоб ви таким же і залишалися, живіть солодко, без простою, гладко, без падінь. Неймовірного вам щастя і кожен день приходу яскравих діамантиків везіння. З днем народження, мій дорогий і улюблений дядько.

***

Джерело: pryvitannya.com.ua

Коментарі