Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, в прозі, українською мовою

Сестричка, вітаю тебе з Днем народження і бажаю прожити все життя без найменшого жалю. Нехай мрії збуваються, образи розбиваються, нехай життя б'є ключем, а ти, як і зараз, тримайся молодцем. Я тебе люблю і бажаю всього самого позитивного, доброго й світлого.

***

Кажуть, що якщо у людини є сестра, значить він щасливий подвійно, адже вона твоя друга мама, завжди за тебе горою. І я хочу побажати тобі в цей день народження, щоб твоє добре серце билося завжди, усмішка на твоєму обличчі радувала нас постійно, а твій дзвінкий сміх — балував своєю присутністю, щоб удача взяла тебе під своє крило, і твій дім озарялся світлом.

***

Сьогодні мені хочеться тебе привітати від усієї душі, моя улюблена сестричка, моя близька подруга, мій соратник і однодумець, моя рідна душа. З Днем Народження тебе! Я хочу, щоб доля стала твоєю надійною супутницею і завжди вказувала тобі найвірніший шлях. Я тебе шалено кохаю, і ближче тебе у мене подруги немає. Сьогодні мені, звичайно, хочеться так багато тобі побажати. Будь розумницею і справжньою королевою – завжди, щоб не сталося на висоті. Приймай життя з вдячністю, вмій знайти радість і світло у кожному миті, в кожному дні і тоді ти будеш по-справжньому щаслива. Я бажаю тобі міцного здоров'я, бадьорості й життєвої енергії. Щоб завжди тебе оточували успіх, краса, добро, благополуччя і натхнення. Бажаю тобі величезної взаємної любові. З Днем Народження, будь самою щасливою, моя дівчинка!

***

Сестричка моя, з днем народження! Бажаю тобі веселих посмішок, гарного настрою, тепла, радості і щастя. Нехай яскрава зірка удачі висвітлює чудесним світлом твою дорогу життя. Нехай тебе оточують чесні, добрі і щирі люди. Нехай все задумане здійсниться, всі мрії збудуться і життя наповниться позитивом та щастям

***

Як добре, що ми є один у одного, моя улюблена сестра! Я вдячна богу, що подарував нам з тобою такі міцні кровні узи. Нехай тебе оточують тільки розкіш, достаток, щирі люди і абсолютний комфорт! Ти заслуговуєш найкращих благ, і я бажаю тобі насолоджуватися ними сповна!

***

Сонечко моє ясне, сестричка моя ненаглядна, у кого сьогодні свято? Так-так, нарешті настав твій день, твоє свято. Ти знаєш, що для мене ти найулюбленіша і найкраща сестра. Я вітаю тебе з твоїм святом і хочу побажати бути найспритнішою і щасливою. Ти даруєш посмішки, любов і світло всім навколо. Залишайся назавжди такою заводний і яскравою. Нехай все погане обходить тебе стороною, а поруч завжди будуть тільки справжні і віддані люди

***

Дорога сестричка! Прийми мої вітання! Адже сьогодні самий знаменний день – день твого народження! Ми з тобою народилися в один день, але долі у нас різні... Кожен з життя йде своєю дорогою! І я дуже рада, що ти знайшла свій шлях і з честю витримуєш всі випробування! Так тримати!

***

Ти – творча людина. Бажаю тобі натхнення і високого польоту фантазії! Щоб думки завжди знаходили вихід на папері відповідними словами, а рука не втомлювалася їх записувати. Нехай твоя муза не влаштовує страйки, а завжди знаходиться на зв'язку. Створюй, пиши, твори! Вітаю тебе з Днем народження, кохана сестричка!

***

Рідна моя сестричка, з моменту свого народження минуло вже багато років, а для мене ти все ще той же маленький і нетямущий карапуз зі смішними бантиками. У твій день народження хочу побажати тобі знайти ту дорогу, яка неодмінно приведе тебе до щастя і ніколи не звертати з неї.

***

Чудовий день сьогодні! І не тільки тому, що на вулиці тепло і сонячно! Моя улюблена сестричка сьогодні святкує свій День Народження! Вітаю! Ура! Бажаю тобі особистого щастя, професійного зростання, гарного настрою, відмінних ідей, побудови планів, задумів і натхнення! Будь завжди на крок попереду себе вчорашньої, радуйся життя і будь собою! Залишайся таким же приголомшливим людиною талановитою, працелюбною, цілеспрямованою, наполегливою, відповідальної, життєрадісною, позитивної і сонячною! Іди вперед незважаючи ні на що, і радуй нас новими досягненнями! Здоров'я тобі, удачі у всьому, фінансів побільше і щоб любов ніколи не покидала твій дім, а теплий і добрий завжди горіло світло у твоєму вікні! Спасибі за тепло, яке ти даруєш нам своєю посмішкою! Бажаю більше феєричних подій у твоєму житті! Бажаю Віри, Надії, Любові!

***

Сестричка, приймай вітання у свій день народження. Нехай тебе оточують лише вірні друзі, нехай у тебе завжди все виходить, а я завжди в усьому тебе підтримаю.

***

Будь завжди чарівна, шикарна і впевнена в собі моя сестричка люба. Вітаю тебе з днем народження і бажаю, щоб життя вела тебе тільки по прямій дорозі, а на цій дорозі зустрічалися лише добрі і чесні перехожі. Будь щаслива і неповторна.

***

Мила сестра, подруга, порадниця і просто рідний чоловічок, вітаю тебе з днем народження! Нехай твоє життя буде наповнене яскравими фарбами, незабутніми враженнями, людським теплом, щирим сміхом. Нехай у домі живуть щастя, радість, затишок, здоров'я і любов!

***

Сестричка, рідна, вітаю тебе з Днем народження! Нехай у тебе все складається саме так, як ти задумала. Бажаю, щоб життя твоя не була нудною і однотонною, а її сюрпризи піднімали настрій і приносили користь! Будь завжди «на коні», не втрачай голову в складних ситуаціях і знаходить вихід із будь-якого становища! З любов'ю сестра.

***

В такий прекрасний день я просто не можу не привітати свою старшу сестреночку, тому що це свято буває лише один раз у році. Незважаючи на те, що ти багато разів скидала свої помилки на мене, але я все одно не можу уявити своє життя без твоєї участі. Я знаю, що ти багато сил прикладаєш для того, щоб досягти певного рівня в своїй професійній діяльності. Варто зізнатися, що я пишаюся і захоплююся тобою і твоєю цілеспрямованістю. Я дуже хочу, щоб ти добре відпочила і розслабилася, а то останнім часом ти дуже сильно втомилася. Я знаю, що твоя робота для тебе – це все, але повір, що потрібно вміти і відпочивати теж. Я бажаю тобі просто неймовірно запального святом, який буде сповнений крутих миттєвостей. З святом тебе, найкрутіша сеструля в цьому світі. Ти найкраща!

***

Дорога сестричка! Я від усієї душі хочу тебе привітати сьогодні з прекрасним днем у твоєму житті! Іноді мені навіть не віриться, що ти стала такою дорослою; в моїй пам'яті часто зринають моменти, коли ми росли разом: гралися, сміялися, іноді плакали, сперечалися, сварилися, але ми завжди залишалися сестрами і стояли горою один за одного! Я від усієї душі бажаю тобі величезного жіночого щастя, адже це так здорово, коли ти любиш своє життя і весь світ відкритий для тебе! Будь завжди кохана і бажана, удачі тобі у всіх починаннях, величезних успіхів і пам'ятай, що я завжди поруч з тобою, де б не знаходилася ! З Днем народження, сестричка!

***

Сестричка, ти немов яскравий вогник світиш мені в темряві і зігріваєш в холод мою душу. Ти наповнюєш моє життя радістю і добротою. Хочу побажати в День народження, щоб твоє добре серце завжди було наповнене любов'ю, щирістю і щастям. Щоб все життя було веселе, яскраве, немов на небі веселка.

***

Сестричка, з ювілеєм! Бажаю тобі море любові, океан удачі, купу везіння і, не менше, щастя, радості, добра, успіхів. Люби і будь улюбленою!

***

Всяке бувало в наших долях, але люблю тебе, моя старша сестричка нескінченно! У День Народження бажаю тобі успішно долати життєві косогори, вірити в хороших людей, зустрічати їх на своєму шляху і ніколи не сумувати! Будь прекрасна тілом і душею, дивуй нас своїм запалом і веселим сміхом, забирайся на вершини свого успіху і процвітай! Ми тебе любимо і завжди буде так!

***

Гарна, як місяць — але не й гордівниця. Розумна — але готова вислухати і прийняти рада. Добра, але не тихоня. Ось така наша сестра, чий День народження сьогодні зібралися з честю відсвяткувати ми – її сім'я та близькі друзі. Я вітаю тебе сестричка! Рости ще вище, ставай ще красивіше, нехай успіх і удача супроводжують тебе на кожному кроці! Ти – людина для нас найдорожчий, будь щаслива кожна мить!

***

Я хочу привітати свою саму неповторну сестричку, яка стала ще на один рік старше, мудріше і відповідальніше. Я не уявляю навіть, скільки в тобі всіх цих прекрасних і таких потрібних якостей. Але ти день у день демонструєш, що ти дуже позитивний і позитивний чоловічок, без якого нашу сім'ю уже неможливо уявити. Нехай цей святковий день стане одним з найбільш пам'ятних для тебе, а ми вже для цього точно постараємося. Ти ж знаєш, що я вмію розфарбовувати твої свята. Пам'ятаю той твій День народження, коли я вилила фарбу на тебе, це було дуже весело і смішно. Ти навіть не образилася на мене, бо знала, що я це не зі зла зробила. Роднуля моя, мені дуже хочеться. Щоб ти була щаслива, а заради цього я піду на все можливе і неможливе. Мені завжди хочеться бачити тебе радісною і веселою. Сподіваюся, що цей рік стане значним і знаменним для тебе.

***

Сестра! Здоров'я відмінного, посмішки життєрадісною, яскравого настрою! Бажаю тобі безмежного жіночого щастя, захоплюючою життя, багатогранною, цікавою, з радісними клопотами, геніальними задумами і запаморочливими перемогами! Щоб протягом всього життя тебе супроводжувало везіння! Будь безмірно щаслива, сестричка, а я зі свого боку у всьому тобі буду допомагати! Будь такою, якою я тебе знаю, не міняй свій золотий характер, адже, в тобі стільки позитиву! Відчуй повноцінність життя, прокидайся вранці щасливою і зберігай це почуття роками! Нехай всередині тебе ніколи не засохне джерело доброти! Іди за життя вперто, напролом! Успіхів, енергії, натхнення! І тільки вперед до нових висот! Сімейного благополуччя, любові близьких і виконання всіх бажань! Ти для нас кожен день, як блага вість, коли ти поруч, завжди яскраво світить сонце! Ми любимо тебе і ти наше сонце!

***

Мила, рідна кровиночка моя сестричка, з днем народження! Я бажаю тобі неймовірного шарму і ангельської краси. Будь завжди розумної і прекрасною, нехай все тобою захоплюються. Успіхів у справах, сестричка, тобі. Нехай сльози ніколи не бувають на твоїх очах, а настрій, буде, як і сьогодні – святковий. Бажаю тобі хорошого оточення, нехай у тебе ніколи не буде недоброзичливців. Любові тобі взаємної, моя улюблена. Нехай тінню тебе супроводжує щастя, а в твій дім заходить горі. Бажаю тобі багатства як у казці, ніколи не нуждайся ні в чому. Твій ангел — зберігач нехай ніколи тебе не підводить і оберігає всю твою родину. Дорога сестричко, твої роки шлях тільки фарбують тебе, а душа ніколи не старіє.

***

Ну, ось і настав твій день! Настає твій новий життєвий етап і мети! І як завжди за традицією, з Днем Народження тебе, рідна моя сестричка! Мені хочеться тебе привітати з таким прекрасним святом і побажати багато любові зі всіх сторін і яскравого настрою! Подорослішала ще на рік! Як же не хочеться, щоб ти дорослішала, на жаль, не хочеться визнавати твою мудрість, твою тямущість, твій досвід, твоя досконалість! Нехай твоє життя буде прикладом для багатьох і багатьох людей! Адже як можна з тебе не брати приклад, якщо ти сама – ідеал! Ти ж сонечко нашого сімейного вогнища, ти – промінь світла самого справжнього і яскравого, самого щирого, який світить не в кожній родині, а в нашій ти світиш яскравіше за всіх! Ніколи не ошибайся в людях і залишайся такою, яка ти є, адже тебе за це і люблять! Любимочка моя, з Днем Народження, цілую ніжно обіймаю міцно, люблю нескінченно!

***

Сестричка моя дорога, я приготувала для тебе слова-привітання. Це свято насправді зумів стати важливим не тільки для тебе, але і для мене. Хочу бути поруч зі своєю коханою сестрою завжди, незалежно від того, що ж нам все-таки приготувала доля. Хочу побажати тобі радості й щастя, веселощів і оптимізму. Нехай життя неодмінно зігріває в будь-сумні і не дуже моменти, дарує віру і надію в будь-якій ситуації. Будь ласка, ніколи не сумуй. До того ж я прошу у Господа справжньої підтримки тобі. Бажаю тобі здійснення бажань і мрій, впевненості у майбутньому і позитиву. Пам'ятай: думки – матеріальні, тому ти можеш керувати своєю долею, знати, що і як має статися. Мила, ми найближчим часом неодмінно зустрінемося, я тобі подарую невеликий презент, зможу обійняти і поцілувати тебе, довести мою сестринську любов.

***

З днем народження, моя дорога і чудова сестричка. Бажаю в житті ніжних слів і добрих справ, приємних компліментів і великих можливостей. Хай душа твоя не забуває мріяти про головне і прекрасному, нехай твоє серце завжди б'ється в ритмі щастя і в унісон з любов'ю.

***

Я чую ніжний передзвін тисячі дзвіночків — сміється моя улюблена сестра. Як здорово, що ти є у мене! Дякуємо за теплу підтримку, за те, що завжди була моєю опорою і радником. Сьогодні у нас з тобою день народження, і я просто в захопленні від своєї близнючки! Така невинна й гарна, сильна і смілива, — ти ніколи не здавалася і не пасовала перед труднощами, була для мене прикладом. Нехай тобі підкоряться усі стихії, кожна хвилина життя буде яскравим і сонячної, наповненої необхідним адреналіном і невичерпним оптимізмом! Бажаю тобі виконання самої заповітної мрії і досягнення всіх цілей! Коли моя сестричка поруч зі мною, світ здається таким чистим і чарівним, а душа співає. Спасибі за те, що ти є!

***

Дорога моя сестра, сьогодні я розбудила тебе вранці зовсім не просто так. А все сталося так тому, що я вирішила першою привітати тебе з твоїм святом. І нехай ти і не зовсім будеш всьому цьому радіти, але ж іншого виходу для тебе зовсім не існує. Знаєш, ти повинна навчитися цінувати цей свято, і знаходити свої плюси в ньому. Адже тільки з допомогою такого способу можна буде багато чого домогтися. А зараз, коли гості щоразу приходять все більше і більше, ми просто повинні будемо намагатися пройти через все, і вийти по-справжньому щасливими. І наостанок я просто хочу побажати тобі щастя і любові в усьому. Якщо ти сама будеш випромінювати добро людям, то тоді зможеш отримати все це взаємно для себе. Давай, щоб не траплялося, завжди будемо залишатися з тобою справжніми друзями, які завжди будуть поруч.

***

З днем народження, сестричка моя. Світлого і святкового настрою тобі в цей день. Удачі, багато везіння, задоволення від роботи. Набирайся терпіння з кожним роком, жіночої мудрості, сил. Будь норовлива, кохана, чарівна. Позитивних і оригінальних ідей в твоїй голові, а судженого — в серці. Нехай твій маленький світ удач і перемог наповнюється з кожним днем.

***

Дорога моя сестричка! Я вітаю тебе з днем народження! Бажаю пити шампанське за тищу баксів, їсти ложкою чорну ікру, їздити на Бентлі, літати на своєму літаку і вийти заміж за нафтового магната! Тільки про мене не забувай, про твоєї улюбленої сестри, обіймаю тебе, моя красуня!

***

Джерело: pobazhator.com.ua

Коментарі