Привітання з днем народження подрузі не у віршах


Привітання з днем народження подрузі не у віршах

В цей день, коли ти народилася, а скільки років тому ми вважати, звичайно, не будемо. Нехай завжди буде весна, і завжди вісімнадцять, яка кому різниця, коли душа співає. Нехай завжди буде настрій бадьорим, серце гарячим і навстіж відкритим для нової любові. Нехай всі поразки будуть любовними, щоб як можна швидше тебе принц переміг. Перемоги щоб гідними були на роботі, кар'єрна драбина легкої без різних каверз. Щоб завжди і скрізь тебе любили, і що повага, лише зростала завжди до тебе. Вітаю і бажаю багато щастя неземного, великих успіхів і творчих шляхів. Щоб у суєті своїх успішних днів, ти про подруг завжди не забувала і не тільки в день народження могли ось так само радісно підняти келих. Нехай шаленою швидкістю біжать до тебе успіхи, щасливі події і багато хороших змін. Любові бажаю і достатку, щоб на все вистачало завжди.

***

Нехай у твоєму житті буде все і завжди: достаток у домі, достаток на столі, розуміння у родині, повагу на роботі, підтримка серед друзів і любов у серці. Бажаю яскравого і незабутнього дня народження і нехай кожна хвилина твого життя буде прожите не дарма. Нехай життя твоє буде довгою і красивою, адже світ прекрасний, коли в ньому є ти.

***

В твій день народження, моя улюблена подруга, навіть сонце світить по-особливому яскраво, і небосхил заграв чудовими фарбами. Вся справа в тому, що ти чудова людина, з величезним серцем, з глибокою душею. Так нехай же твоє щастя знайде тебе швидше, хоча, ти така людина, яка вміє радіти тому, що має, ти вмієш знаходити щастя в кожній хвилині життя. Я хочу, щоб у тебе, подруженька моя мила, в цей заповітний вечір почали виконуватися всі твої заповітні мрії. Нехай завжди вітер не буде попутним і теплим, допомагає дійти до твоєї мети. Ти заслуговуєш всього самого кращого в цьому житті! Я хочу, щоб попереду тебе чекали грандіозні успіхи, велика удача і світле майбутнє. Хай все буде добре і в особистому житті, і в кар'єрі. Я хочу, щоб твоє серце завжди було наповнене любов'ю, гармонією, натхненням і іскристим неземним щастям. Цілу.

***

Мою улюблену подругу вітаю з днем народження! Щастя тобі, моя дорога, радості у цей світлий день і все багато наступні роки. Нехай твоє життя буде прекрасним, як ти сама, нехай вона дарує тобі тільки самі чудові сюрпризи, а неприємності втечуть далеко стороною. Нехай удача і успіх супроводжують тобі завжди і у всьому, в кожній твоїй справі, а всі бажання здійсняться.

***

Ну що подруга, з днем народження. Бажаю я, звичайно, що і всі. Сама не знаю, як з тобою зв'язалася, напевно так вирішили небеса. Але ось сталося в житті, так сталося, тепер ми стали нерозлучні друзі. Сама не знаю, як можу терпіти всі твої витівки і закидони. З тобою ми славно плюс і мінус, як дві сторони однієї медалі. Ти завжди верзеш без угаву, викладаючи всі свої проблеми. А я, звичайно, як психолог, спокійно слухаю тебе. А пам'ятаєш, як з дому тікали, щоб могли попліткувати з тобою, своїх хлопців з тобою я обговорював, а ти завжди твердила, що вони мені не пара. Тоді я мовчки посміхалася, зараз тебе за це дякую. У моєму житті ти здорово взяла участь і стала близьким і рідним мені людиною. Прийми ще раз привітання в честь дня народження. Люблю тебе, ти найкраща подруга.

***

Подружка, сьогодні ти стала ще більше, не в прямому, а у віковому сенсі цього слова! Сьогодні найважливіший день у твоєму житті – твій День Народження! Я думаю, що тобі тепер вже точно все можна, так що вперед у всі тяжкі! Спробуй все на світі, поки є така можливість! Я бажаю тобі зберегти свою неповторну красу, яка затьмарює багатьох і притягує хлопчиків-красенів, залишатися завжди в гарному настрої, щоб у твоїх недоброзичливців зуби зводило від заздрості! Бажаю тобі міцного здоров'я, запаморочливих успіхів у всьому і вселенського благополуччя!

***

Мила подружка, ти сьогодні просто світишся від щастя, приймаючи компліменти і подарунки від друзів. Твій ювілейний день народження зібрав всіх гостей та друзів для веселого торжества. Прийми найщиріші вітання від усієї душі, хай мрії твої збуваються на раз, два. Міцного здоров'я тобі, успіхів у всьому і всього самого найкращого. Нехай твої справи йдуть, як по маслу, нехай всі солодкі сни стануть дійсністю. Бажаю тобі всіх благ, мирного неба, достатку, посмішок, радості і благополуччя. Хай сонечко подарує тобі промінчик добра і тепла.

***

Улюблену подругу вітаю з днем народження! І побажаю, щоб прикатило до тебе велике щастя, щоб «посміхнувся» в роботі, щоб обнімашки і поцілунки супроводжували тебе завжди, щоб клеїлися гідні і пропозиції робили пристойні. І ще міцного здоров'я все це пережити!

***

Я бажаю тобі сьорбати щастя не просто ложкою, а цілим ополоником. Будь щасливою, успішною і благополучній на стільки, щоб всі твої вороги втомилися заздрити і почали радіти за тебе. Бажаю космічного здоров'я, бомбічного настрою і невичерпного бажання жити з іскрами, блискітками, феериями, музикою, піснями і нескінченним святом. З днем народження, моя люба, кохана, чудова подружка!

***

Мила подруга, від щирого серця вітаю тебе з днем народження. Бажаю величезного успіху у всіх твоїх починаннях. Духовних тобі злетів, невичерпної життєвої енергії, сімейного благополуччя. Нехай життя твоє тече, як повна річка, нехай тобі завжди у всьому щастить. Міцного здоров'я тобі, найкраща подруга, впевненості в собі і удачі у всьому. Живи і радій життю довгі – довгі роки. Нехай тебе оточують надійні, вірні друзі. Будь такою ж мудрою, доброю і красивою. Нехай в душі завжди дзвенить мелодія весни.

***

Я хочу привітати одного особливого для мене чоловічка! Мова йде про мою неймовірно крутий подружці, яка кілька років тому мені пообіцяла, що докладе всі зусилля, щоб наша дружба ніколи не обірвалася. Зараз я можу сміливо сказати, що ти реально робиш все, щоб зберегти цю єдність між нами. Впевнена, що навіть наші діти будуть дружити між собою. Сьогодні я хочу привітати тебе з твоїм знаменним святом, а також сказати, що ти будеш прекрасна в будь-якому віці, тому що ти завжди правильно і ретельно стежиш за собою. Взагалі, з тебе варто брати приклад у всьому, тому що ти невпинно доводиш те, якою повинна бути дівчина. Я бажаю тобі величезного терпіння, тому що часом тобі буває дуже важко. Але я вірю, що ти досягнеш самого неповторного результату. Ти в мене найкраща.

***

Свою улюблену подружку, поспішаю привітати з днем народження. Бажаю тобі тільки добра і любові. Нехай в житті все тече гладко за течією, не зустрічаючи на своєму шляху перешкод і чорних воронок. Нехай мрії збуваються, нехай в гаманці завжди перебуває, а серце горя не знає. Я бажаю, щоб ми не їли пуд солі, а пили тільки солодкий мед, без краплі дьогтю.

***

З днем народження вітаю в цей радісний і світлий день. Нехай у твоїй душі світить сонце і серця радісно тріпоче. Нехай любов зігріває в холодні дні, а на роботі панує повага і захоплення. Нехай здоров'я буде завжди міцною, як горішок, а посмішка теплою, як сонячний промінчик. Живи, не знаючи суттєвих проблем і гірких бід.

***

Ти сьогодні винуватиця торжества, моя дорога подруга. Вітаю тебе від усієї душі, і бажаю величезного щастя. День народження – дитячий свято, ми всі в цей день трохи відчуваємо себе дітьми, тому, що віримо в чудо. Я вітаю тебе, дорога подруга з особистим святом. Удачі тобі у всьому, красиве кохання, мирного безхмарного неба над головою. Хай сонечко подарує тобі промінчик тепла. Хай чиста вода додасть тобі бадьорості. Нехай ріг достатку буде символом твого будинку.

***

Подруга — це частина життя, протилежність і дзеркало, божевілля і цнотливість, довіра. Дякуємо за вибухи сміху, за розуміння, за доброту, за мільйон того, що зробило нас близькими людьми. Кохана, з днем народження! Нехай будуть: широкі горизонти, неземна любов, зворушливі моменти, яскраві події, щасливі «тут» і «зараз», можливості милуватися, романтизм, приводи для гордості, чисте серце, наповнене щастям.

***

Для кращої подруги сьогодні всі найтепліші, найніжніші побажання та поздоровлення. Хай буде довгим і щасливим твоє життя. Нехай кожен буденний день стане святом. Удачі тобі у всьому, добробуту та взаєморозуміння. Нехай тільки приємні новини радують тебе. Всіх благ тобі, миру і сімейного благополуччя. Люби і будь коханою завжди. Нехай те добро, яке ти даруєш оточуючим, обов'язково повернеться до тебе з торицею. Нехай Господь дарує тобі своє благословення.

***

Тільки заздрісні люди можуть стверджувати, що жіночої дружби не буває. Я готова сперечатися з ними щодня, наочно показуючи в якості прикладу нашу з тобою дружбу. Сьогодні, дорога, твій свято – день Народження! Це найбільш знаменна дата у році, адже сьогодні тебе чекає так багато привітань і подарунків. А я, кохана моя подруга, бажаю тобі бути найщасливішою на світі, насолоджуватися кожним прожитим днем. Хай у тебе не буде розчарувань і проблем, нехай сльози будуть тільки від радості чи від сміху. Щоб біля тебе був самий вірний, добрий, люблячий чоловік, який перетворить твою життя в справжню казку. Любові тобі, достатку, здоров'я, хай збудеться все саме бажане, а вогник нашої дружби нехай зігріває тебе в найсвітліші і важкі моменти життя. З днем Народження, подруга!

***

Дорога подруга, ти просто світишся від щастя. І це не дивно, адже сьогодні твій найулюбленіший свято – день народження. Від усієї душі бажаю тобі міцного здоров'я, великого щастя, довгих років життя. Нехай тобі зустрічаються тільки хороші друзі, нехай удача підстерігають тебе на кожному кроці, нехай дороговказна зірка освітлює твій життєвий шлях. Нехай кожен день цвіте твоя усмішка, а в душі звучить мелодія весни. Хай дім буде повною чашею, і в ньому завжди лунає веселий сміх.

***

Бажаю, щоб кожен твій ранок несло щастя, а голосисті птахи співали тільки для тебе! Лови кожну мить життя і залишайся переконаною оптимісткою!

***

Улюблена моя чарівна подруга, я вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі шаленого жіночого щастя, поруч люблячого чоловіка, за вікном « Феррарі», весь світ біля твоїх ніг і ніякого стресу. Нехай удача буде для тебе вірним попутником, а попереду тільки сонячне щастя. Будь завжди такою ж красунею, як зараз!

***

Ми давно з тобою виросли, чи не так, моя люба? Ми давно не сидимо в пісочниці і не обговорюємо сусідських хлопчаків – адже ми змінилися, але змогли пронести крізь роки нашу дружбу. Дозволь мені в твій день народження підняти келих і сказати тобі спасибі за тебе. Спасибі, моя рідна за терпіння, розуміння, витримку і любов, за твою добру душу і вміння вислухати, бажання допомогти і підтримку. Звичайно ж, твої рідні і кохані люди знають і цінують це все в тобі, тому просто залишайся такою ж. Нехай біжать року, осінь змінює весну, а ти квітни, моя подружка. Кожен наступний рік робить тебе тільки гарніше, ти распускаешься, немов прекрасний квітка, даруючи своїм близьким насолоду просто бути поруч, ти зігріваєш своїм теплом і любов'ю.

***

Подружка моя чудова, радість моя чарівна, вітаю тебе з днем народження. Бажаю зручних туфель, найміцніших колгот, найкрасивіших і ексклюзивних суконь, приголомшливого успіху в будь-якій діяльності і карколомної краси на всі роки.

***

Ти для мене, моя люба, найкраща подруга, ближче сестри! Вітаю з днем народження і бажаю, щоб кожну хвилину свого життя ти відчувала, що не даремно живеш на світі! Бажаю, щоб у тебе завжди була мета і сенс життя, тоді будуть великі, просто запаморочливі успіхи в роботі, а в особистому житті — сама висока, чиста і красива любов! Нехай в душі цвітуть квіти круглий рік радують сонце і дощ, а в найхолодніші і незахищені дні зігріває тебе наша міцна і ніжна дружба! Будь коханою і кохай сама!

***

Подружка, з радістю з днем народження тебе вітаю. Залишайся завжди такою милою, чесною, відкритою, веселою, доброзичливою, вміє зберігати секрети. Будь мудрою, розважливою, уважною і доброю. Нехай удача тобі сприяє, а добробут буде запорукою твого успіху.

***

Ти сьогодні карколомна як лялька, як справжній шедевр світишся чарівним святковим світлом. Вітаю, ти сьогодні краще всіх і продовжуй бути такою ж завжди найкращою. Будь першої в будь-яких творчих і професійних проектах. Нехай до тебе завжди доля прихильна і справедлива буде, не болів та краси від життя набирайся. Цей день саме ти зробила святом, за те що колись народилася. Спасибі що надихаєш цей світ і робиш його більше. Нехай мрії закрутять голову і зводять сума вже сповнені бажання твої. Нехай всі чудеса втілюються в твоєму житті і робить твоє щастя земним і натхненним. Нехай подарунки від долі будуть найкращими і вона піднесе любов справжню, міцну дружбу, а надії і очікування тільки виправданими. Щоб молодість твоя не згасала ні взимку, ні влітку, бажаю світла і добра.

***

Дорога подруго! Вітаю тебе з святом, який тал особливим і для мене. Знай, що твій день народження – мій особистий свято, яке я відзначаю як поява на світ ще одного доброго чоловічка, з яким мене звела доля. Хочеться побажати тобі лише самого хорошого, але хіба можна висловити те, що я відчуваю в кількох словах? Бажаю тобі наполегливо йти до своєї мети, незважаючи на життєві перешкоди та поради недоброзичливців, знай, що ти завжди можеш розраховувати на мою допомогу і підтримку. Бажаю, щоб тебе оточували тільки позитивні та доброзичливі люди, адже ти на це заслуговуєш. Бажаю зустріти того самого, єдиного і бути щасливою. Все чого не встигла, побажай собі сама, сьогодні всі твої бажання мають здійснюватися. Зі святом, моя хороша!

***

В цей чудовий день від усього серця хочу побажати Вам виконання всіх бажань. Нехай збудуться всі мрії! Нехай успіх, радість і натхнення стануть постійними супутниками. Нехай голова крутиться тільки від надлишку захоплення, енергії і щастя. Бажаю, щоб Вас завжди оточували радісні і щирі посмішки Ваших рідних. Ще, звичайно ж, хочеться побажати, щоб Ви завжди залишалися такою ж неповторною і чарівною. З днем народження!

***

Хотілося б привітати тебе з днем народження, адже ти дорослішаєш, дорога, ось так. Ростеш і змінюєшся, поки що в кращу сторону. А тому хотілося б, щоб і побажання були тобі під стать. Так що бажаю тобі багато подорожей, по чужих чи містам, з приємним чи спогадами або за непередбачуваною реальності. Нехай тебе будуть радувати такі пригоди. І нехай ти не подорожуєш одна. Теплою тобі компанії, здоров'я та вільного часу, бережи себе.

***

Прийми від мене привітання у свій день народження! Бажаю тобі вірити в чудеса і пам'ятати, що ти – вічно молода. Головне – щоб твоя душа це підтверджувала, щоб ти часто посміхалася, жила, не помічаючи проблем і легко крокувала по життю. Нехай у долі відбувається тільки найкраще – ти цього гідна!

***

Джерело: pobazhator.com.ua

Коментарі